آستان قدس رضوی در فعالیت های اقتصادی مشهد مشارکت کند

شهردار مشهد در دیدار حجت‌الاسلام مروی خواستار مشارکت آستان قدس رضوی در فعالیت‌های اقتصادی مشهدالرضا (ع) شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله ارجائی در اینستاگرام خود نوشت:

"شهردار مشهد در دیدار حجت‌الاسلام مروی
خواستار مشارکت آستان قدس رضوی در فعالیت‌های اقتصادی مشهدالرضا (ع) شد.

ارجائی در این دیدار با بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای رفع مشکلات شهر مشهد و خدمت‌رسانی شایسته‌تر به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، ویژگی منحصر به فرد خدمت در مشهد را توفیق خدمتگزاری به زائران امام رضا (ع) دانست و گفت: برنامه شهرداری مشهد در ۶ محور اصلی در نظر گرفته شده که همه به طور ویژه با مسائل پیرامون مضجع شریف حضرت ثامن‌الحجج (ع) مرتبط است.

در بخشی از این دیدار به تشریح چشم‌انداز شهر و چرخش‌های تحول‌آفرینی پرداخت که محوریت برنامه‌های او را برای اداره مشهدالرضا (ع)، جهان‌شهر برکت و کرامت تشکیل می‌دهد و بر لزوم تعامل سازنده بین مدیریت شهری و آستان قدس رضوی در جهت تحقق این برنامه‌ها تأکید شد.

او همچنین از آمادگی شهرداری مشهد برای کمک به آستان قدس رضوی در جهت توسعه مفهوم خدمت در شهر خبر داد و از تولیت این آستان مقدس خواست در ترویج فرهنگ خادم، زائر و مجاور، مدیریت شهری را یاری رساند.

ارجائی همچنین با اشاره به مشکلات حاشیه شهر مشهد، از اقدامات آستان قدس رضوی در سامان‌دهی مناطق حاشیه‌ای قدردانی کرد و از لزوم فعالیت بیشتر این آستان در مسیر تبدیل حاشیه به متن شهر سخن گفت.

شهردار مشهد با اشاره به ضرورت تبدیل مشهد از کلان‌شهر به جهان‌شهر، از آستان قدس رضوی خواست در مسیر تحقق این مهم، مدیریت شهری را یاری رساند.

او همچنین بر لزوم مشارکت آستان قدس رضوی در پروژه‌های اقتصادی مشهد با هدف شکوفا شدن اقتصاد شهری تأکید کرد. "

آستان قدس رضوی در فعالیت های اقتصادی مشهد مشارکت کند

کد خبر 522585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.