دومین جشنواره شهر ایمن برگزار می‌شود

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از برگزاری دومین جشنواره شهر ایمن در راستای کاهش حوادث و تبدیل یزد به شهری ایمن خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید محمد میرجلیلی در نشست مشترک با مسئولان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد که با موضوع برگزاری دومین جشنواره شهر ایمن در یزد برگزار شد، گفت: اقدامات پیشگیرانه و آموزش‌های ایمنی به شهروندان با هدف مقابله با سوانح، گام مؤثری در جهت کاهش خطرات بشمار می‌رود لذا طی چند سال اخیر توجه سازمان آتش‌نشانی یزد به ایمنی شهر و شهروندان با توجه به طرح‌های ارائه شده افزایش یافته و با انجام اقداماتی در این خصوص، به یکی از راهبردهای مهم این سازمان تبدیل شده است.

وی افزود: در همین راستا با برگزاری موفق اولین جشنواره شهر ایمن در سال ۱۳۹۹ با محورهای ایمنی ادارات، مدارس، کارخانه‌ها، هتل‌ها، مجتمع‌های مسکونی و کاهش حوادث، این سازمان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نسبت به برگزاری دومین دوره این جشنواره مشارکت شهروندان اقدام می‌کند.

رئیس آتش‌نشانی یزد هدف از برگزاری این جشنواره را جذب آتش‌نشانان داوطلب، بازدیدهای پیشگیرانه از محلات، مدارس، مساجد و برگزاری آموزش‌های ایمنی به شهروندان در فضای باز و به صورت وبینار در راستای کاهش حوادث و رسیدن به شهری ایمن عنوان کرد.

در این نشست در خصوص تهیه کلیپ و اینفوگرافی برای تشریح برنامه‌های سامانه sos برای شهروندان نیز هماهنگی‌های لازم انجام شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 522573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.