اقدامات سازمان حمل‌ونقل شهرداری آستارا در آستانه سال تحصیلی

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا از انجام تمهیدات ترافیکی این سازمان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

غلامرضا مصاحب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: صبح امروز (پنج شنبه) جلسه کارگروه ماده ۱۸ سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس آستارا با حضور مدیر آموزش و پرورش، نمایندگان فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، اولیا و مربیان، پلیس راهور و هنگ مرزی در اداره آموزش و پروش این شهرستان برگزار شد و در خصوص نحوه خدمات رسانی سرویس حمل و نقل به دانش آموزان تصمیماتی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از رانندگان فعال سال‌های گذشته در بخش سرویس حمل و نقل دانش آموزان ساماندهی و علیه بیماری کرونا واکسینه شدند. افزود: برخی رانندگان نیز برای تشکیل پرونده و انجام واکسیناسیون به سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا فراخوانده شدند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: نرخ کرایه در فروردین ماه سال جاری تصویب شده و تمکین از نرخ مصوب به تمامی رانندگان سرویس مدارس تاکید شده است.

مصاحب با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی، سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا برای همه رانندگان سرویس حمل و نقل دانش آموزان کارت فعالیت صادر خواهد کرد. تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند به عنوان راننده سرویس مدارس فعالیت کنند. باید با مراجعه به سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا و اخذ مجوز فعالیت و معرفی نامه، در طرح واکسیناسیون کرونا شرکت کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید، خط کشی خطوط عابر پیاده، ایستگاه‌های تاکسی سرویس مدارس و ایستگاه تاکسی روستایی در سطح این شهر در حال انجام است. ادامه داد: کلیه تابلوهای ایستگاه‌های سرویس مدارس بررسی شده و تابلوهای فرسوده به زودی مرمت و نوسازی می‌شود.

وی افزود: تمامی تمهیدات ترافیکی لازم برای آغاز سال تحصیلی توسط سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا اتخاذ شده است. و این سازمان در کنار پلیس راهور فعالیت و نظارت گشت‌های نظارتی خود را در سطح شهر افزایش خواهد داد.

مصاحب از همکاری و تعامل پلیس راهور با سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا قدردانی کرد و گفت: از رئیس پلیس راهور شهرستان آستارا درخواست می‌کنیم برای برخورد با رانندگان غیرمجاز، روزانه نیروی پلیس در اختیار سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قرار دهد.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا در حاضر با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 522549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.