مدیریت شهری اصفهان به وظایف قانونی برای ساماندهی معتادان عمل می‌کند

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر ایجاد زیرساخت وظیفه قانونی شهرداری است آن را دنبال می‌کنیم اما اگر قرار است مدیریت شهری در قالب کمیسیون ماده ۱۶ قانون مبارزه با موادمخدر تنها بخشی از وظایف را به عهده بگیرد، به همان اندازه وظایف خود را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از چند مرکز ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی این شهر، اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد بسیاری برای ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر فعال هستند، اما گاهی از ظرفیت‌ها و امکانات استفاده مطلوب نمی‌شود.

وی افزود: مردم در این راه هزینه و کمک می‌کنند تا دیگر کارتن‌خواب در شهر وجود نداشته نباشد، اما با وجود اینکه هزینه‌ها و فعالیت زیادی در این راه انجام می‌شود، باز هم در شهر کارتن‌خواب وجود دارد.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: باید در تعامل دستگاه‌های مختلف با ذی‌نفعان در زمینه آسیب‌های اجتماعی تصمیمات لازم گرفته شود؛ اگر ایجاد زیرساخت لازم جهت ساماندهی معتادان متجاهر وظیفه قانونی شهرداری است آن را دنبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی تمام دستگاه‌ها بر اجرای وظایف قانونی خود در قبال آسیب‌دیدگان اجتماعی، تصریح کرد: اگر قرار است مدیریت شهری در قالب کمیسیون ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر تنها بخشی از وظایف را به عهده بگیرد، به همان اندازه وظایف خود را انجام می‌دهیم.

کد خبر 522544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.