عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ شهریورماه

در این بسته خبری از تداوم تعطیلی بوستان‌های قزوین تا کاهش ابتلا به کرونا در میان تاکسیران‌ها و تخفیف ۲۰ درصدی عوارض در مهاباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

برگزاری نشست کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی ساری

نشست کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی «ساری پایتخت گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو ۲۰۲۲» باهدف ارائه برنامه‌های مناسب برای میزبانی شایسته ساری از این رویداد مهم در محل دبیر خانه شهرداری ساری برگزار شد.

تعطیلی بوستان‌های قزوین ادامه دارد

محمد صالح صالحی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین از تداوم تعطیلی تمامی بوستان‌های شهر قزوین به منظور مقابله با شیوع بیشتر کرونا ویروس خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از سرایت این بیماری از پذیرش شهروندان در بوستان‌ها تا اطلاع بعدی معذوریم.

عزم شهرداری زنجان برای خرید مینی بوس

معاون مالی و اقتصادی شهرداری زنجان گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق اوراق مشارکت برای خرید ۳۰ دستگاه مینی بوس ۲ درب جهت استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی، جذب شد.

تخفیف ۲۰ درصدی عوارض ساختمانی در مهاباد

عزیز عزیزنژاد، سرپرست شهرداری مهاباد گفت: شهروندان از فرصتی که برای پرداخت عوارض شهری با تخفیف ۲۰ درصدی به آنان اعطا شده است، استفاده کنند.

کاهش ابتلاء تاکسیرانان به کرونا

مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور از کاهش چشمگیر آمار ابتلاء به کرونا در بین تاکسیران‌ها پس از واکسیناسیون خبر داد.

فرش موزائیک و پیاده روسازی میدان شهری زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند با اعلام اینکه در فاز اول ساماندهی این میدان بیش از ۸۰۰ متر فرش موزائیک و۴۰۰ متر جدول گذاری به انجام خواهد رسید، گفت: برای اجرای این جدول گذاری و فرش موزائیک بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است.

افتتاح نمایشگاه کتاب شهر قدس

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نمایشگاه کتابی با موضوعات مختلف مذهبی، دفاع مقدس، فرهنگی، هنری و کودک و نوجوان در میدان آزادی شهر قدس برگزار می‌شود.

آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر اسدیه

افشین عابدینی، شهردار اسدیه گفت: آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر این شهر با اعتبار دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان از هفته جاری آغاز شده است.

افزایش سرمایه گذاری و گسترش فضاهای عمومی شاهین شهر

احمدرضا پری تبار، سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: واحد طرح، برنامه و سرمایه گذاری شهرداری شاهین شهر با اهدافی نظیر بررسی پروژه‌های شهری با سرمایه گزاری بخش خصوصی، گسترش فضاهای عمومی همانند پارکینگ‌های طبقاتی، اماکن ورزشی و تفریحی در سطح شهر، فراهم نمودن زمینه مشارکت مردم در اجرا و بهره برداری از پروژه‌های گوناگون شهری، ایجاد منابع درآمدی جدید برای شهرداری به منظور امکان گسترش حجم خدمات رسانی به شهروندان عزیز در حال فعالیت است.

کد خبر 522543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.