قاتل پسر ۱۱ ساله پارس‌آبادی شناسایی و دستگیر شد

دادستان مرکز اردبیل در خصوص دلیل به قتل رسیدن نوجوان پارس آبادی گفت: اختلافات خانوادگی عامل قتل پسر ۱۱ ساله به دست پسرعمه‌اش بوده است.

به گزارش ایمنا، سیدعبدالله طباطبایی درباره جزئیات این حادثه عنوان کرد: متأسفانه روز ۱۹ شهریورماه خبری مبنی بر غرق شدن پسر ۱۱ ساله در کانال آب شهرستان پارس‌آباد توسط قاتل عرفان که پسرعمه‌اش بود، اعلام شد که نیروهای هلال احمر سریعاً شروع به جست‌وجوی کودک مفقود شده بودند که ۶ روز جست‌وجو بی‌نتیجه ماند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: بعد از اینکه تلاش‌ها برای جست‌وجوی مفقودی در کانال آب بی‌نتیجه ماند، در نهایت جسد این نوجوان یازده ساله با سر جدا شده در خشکی و در چاله‌ای بین روستای خلیل‌لو و کانال آب فتحعلی قشلاقی کشف شد.

وی بیان کرد: در همین حال قاتل با رد جنایت خود متواری شده بود که با تحقیقات نیروی انتظامی پلیس آگاهی شهرستان پارس‌آباد قاتل این پسر ۱۱ ساله دستگیر شده و هم‌اکنون وی در حال بازجویی است.

طباطبایی با اشاره به انگیزه قتل نیز اظهار داشت: متأسفانه اختلافات خانوادگی و کرکری‌های جوانان و نوجوانان این حادثه تلخ را رقم زده است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون نیز به دستور مسئولان قضائی، جنازه این نوجوان یازده ساله برای سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شده است.

منبع: ایلنا

کد خبر 522535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • صفر IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    ای کاش اصلا تو این دنیا قتلی صورت نمی گرفت