ثبت و پاسخگویی به بیش از ۱۵ هزار درخواست شهروندی با مرکز ۱۳۷

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ثبت و پاسخگویی به بیش از ۱۵ هزار درخواست شهروندی با مرکز ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پور کویر اظهار کرد: طی هفته گذشته و در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری، ۱۵ هزار و ۷۵۶ تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ برقرار شده است که از این تعداد ۱۱ هزار و۵۳ تماس ورودی و به چهار هزار و ۷۰۳ تماس پاسخگویی شده است. همچنین ۹۴ درصد درخواست‌ها ظرف ۷۲ ساعت اولیه پاسخ داده شده است.

وی افزود: پرتکرارترین موضوعات هفته شامل ساخت ساز، فضای سبز، رفت‌وروب، آسفالت و سد معبر بوده است به طوری که ۵۰ درصد درخواست‌ها بین پنج موضوع پرتکرار و ۵۰ درصد دیگر نیز شامل موضوعات دیگر شهری می‌شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بیشترین درخواست‌ها نیز مربوط به مناطق دو، سه و ۹ و سازمان‌های اتوبوسرانی، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، ساماندهی مشاغل شهری و مدیریت پسماند است.

پور کویر تصریح کرد: تعداد ۹۹۰ درخواست دریافت و توسط مراجع مربوطه بررسی شده است، اما به علت رد ادعای شهروند یا مغایرت با مصوبات شورای شهر و عدم تطابق با وظایف شهرداری‌ها امکان اقدام نداشته است اما در مجموع ۸۰ درصد درخواست‌ها در مرحله حل مشکل، ۱۶ درصد منتظر اقدام و چهار درصد نیز امکان حل نداشته است.

کد خبر 522494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.