آسفالت و لکه‌گیری گسترده معابر شهر مراغه آغاز شد

سرپرست شهرداری مراغه با اشاره به اینکه اعضای شورای ششم در تلاش هستند تا فعالیت‌های عمرانی شهر با وجود محدودیت‌های مالی تعطیل نشود، گفت: همزمان با سایر طرح های عمرانی شهرداری، آسفالت و لکه‌گیری معابر نیز به صورت گسترده آغاز شد.

به گزارش ایمنا، تورج درگاهی در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مراغه با مدیران و فعالان فرهنگی شهرستان، اظهار کرد: در این مرحله شش هزار مترمکعب آسفالت‌ریزی با حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد و عملیات اجرایی آن در اقدامی بی‌سابقه با فعالیت همزمان پنج گروه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در صورت تأمین به موقع قیر مورد نیاز، لکه‌گیری کل شهر طی یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید، اظهار کرد: این اقدام جهادی در حالی کلید خورده است که هر مترمکعب از آسفالت حدود ۱۳۰ هزار تومان تا ۱۴۰ هزار تومان برای شهرداری تمام می‌شود.

به گفته سرپرست شهرداری مراغه شهرداری در زمان حاضر حقوق معوقه ندارد و این در حالی است که ماهانه علاوه بر حق بیمه و مالیات کارکنان حدود ۷۰ میلیارد ریال حقوق پرداخت می‌کند و درآمدش نیز به دلیل شرایط ناشی از کرونا بسیار ناچیز است.

درگاهی همچنین به تداوم عملیات اجرایی در خیابان‌های ۴۵ متری سردار شهید سلیمانی و ۳۵ متری بلوار ۳۵ متری میدان رسالت تا الغدیر اشاره کرد و افزود: علاوه بر آنها طرح تعریض پل میدان بسیج نیز با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و همچنین بهسازی و ساماندهی پارک «قیزلارسالان» در حال اجراست.

وی با بیان اینکه بهسازی پارک «قیزلارسالان» ماه آینده به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: نورپردازی، ایجاد آبشار مصنوعی و شش هزار مترمربع کفپوش از جمله جزئیات بهسازی این پارک به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا

کد خبر 522490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.