نسخه گلف ادیشن ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه گلف ادیشن ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 به صورت رسمی در کره معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ نسخه ویژه‌ای از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام Galaxy Watch 4 Golf Edition رونمایی کرده است، این محصول به صورت خاص برای دوستداران ورزش گلف طراحی شده است. نسخه محدود این گجت با برنامه Smart Caddy ارائه می‌شود که اطلاعات مربوط به ۴۰ هزار زمین گلف در سراسر دنیا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دیگر اطلاعاتی که این برنامه در اختیار کاربران ارائه می‌دهد شامل بهترین فاصله برای پرتاب توپ، نقشه‌های ماهواره‌ای و دیگر ویژگی‌هایی می‌شود که بازیکنان با استفاده از آن‌ها می‌توانند بهترین بازی را داشته باشند. علاوه بر این، ساعت هوشمند ذکر شده قادر است حفره‌های بازی گلف را به صورت خودکار تشخیص دهد. نسخه گلف ادیشن ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلی متری وارد بازار می‌شود. نسخه ۴۰ میلی متری این ساعت با قیمت ۲۵۵ دلاری و نسخه بزرگ‌تر با قیمت ۲۸۱ دلاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که تفاوت قابل توجهی بین نسخه اصلی ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 و نسخه گلف ادیشن آن وجود ندارد، به جز اینکه نسخه جدید به برنامه Smart Caddie مجهز شده است. هر دو محصول از سیستم عامل WatchOS 3 استفاده می‌کنند و به سنسورهای مشابهی مجهز شده‌اند. هنوز مشخص نشده است که نسخه گلف ادیشن ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 چه زمانی به صورت جهانی عرضه می‌شود.

کد خبر 522477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.