مشکل اصلی اصفهان، اختلافات با چهارمحال‌وبختیاری در مورد زاینده‌رود است

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مشکل اصلی اصفهان اختلافات در مورد زاینده رود با استان بالا دست یعنی چهارمحال و بختیاری بوده و لازم است استاندار جدید در این راستا گام‌های مهمی را بردارد.

محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد گزینه‌های پیشنهادی استانداری اصفهان اظهار کرد: وزیر کشور از مجمع نمایندگان استان اصفهان برای انتخاب استاندار جدید تقاضای مشاوره کرد و نمایندگان عضو مجمع استان نیز طی بررسی‌های انجام گرفته، پنج گزینه پیشنهادی برای استانداری اصفهان را به وزارت کشور معرفی کردند.

وی افزود: نمایندگان استان اصفهان وظیفه مشاوره‌ای خود در خصوص انتخاب استاندار اصفهان را انجام دادند و اکنون بر اساس قانون وظیفه وزارت کشور است که با مشاوره رئیس جمهور و بر اساس سوابق و استعلامات، استاندار را انتخاب کند.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت کشور مضاف بر بررسی میزان مقبولیت گزینه‌های پیشنهادی استانداری بین نمایندگان، ملاک‌های دیگری را برای انتخاب استانداری اصفهان بررسی خواهد کرد.

نقدعلی یادآور شد: در حال حاضر مشکل اصلی اصفهان اختلافات در مورد زاینده رود با استان بالا دست یعنی چهارمحال و بختیاری بوده و لازم است استاندار جدید در این راستا گام‌های مهمی را بردارد.

کد خبر 522473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.