۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
معرفی محصولات جدید شیائومی+ قیمت

شرکت شیائومی طی رویداد اخیر خود از محصولات جدیدی مانند دستبند سلامت می اسمارت بند ۶، دستگاه شبکه توری AX3000 شیائومی و می اسمارت پروژکتور ۲ شیائومی رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی چند ماه پیش از دستبند سلامت می اسمارت بند ۶ خود در بازار چین رونمایی کرد، سپس مدل جهانی آن را معرفی کرد، با این وجود دستبند سلامت نسل ۶ شیائومی از تراشه NFC برخوردار نبود. شرکت شیائومی در رویداد اخیر خود از دستبند می اسمارت بند ۶ که از چیپ NFC برخوردار بود، رونمایی کرد. این محصول دارای میکروفون است، بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از آن با دستیار صوتی الکسا صحبت کنند. به نظر می‌رسد که این دستبند سلامت شیائومی با قیمت ۵۵ یورو روانه بازار می‌شود.

دستگاه شبکه توری AX3000 شیائومی

گاهی اوقات یک روتر نمی‌تواند کل محیط منزل را پوشش دهد، در این شرایط کاربران باید از کابل‌های اترنت استفاده کنند یا به سراغ دستگاه‌های شبکه توری بروند. شیائومی در کنفرانس اخیر خود دستگاه توری AX3000 را معرفی کرد که می‌تواند خانه‌ای با مساحت ۳۷۰ متر را پوشش دهد و حداکثر ۲۵۴ دستگاه می‌توانند به اینترنت متصل شوند. محصول ذکر شده از Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند و با قیمت ۱۵۰ یورو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

می اسمارت پروژکتور دو شیائومی

می اسمارت پروژکتور دو شیائومی می‌تواند خروجی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل در تصویری به ابعاد ۶۰ اینچ را به نمایش بگذارد. این محصول دارای یک پورت HDMI برای متصل شدن به دستگاه‌های دیگر است. علاوه بر این، می اسمارت پروژکتور شیائومی از جک ۳.۵ میلی متری برای اتصال بلندگو برخوردار است و از Dolby Audio نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی دیگر محصول جدید شرکت شیائومی این است که کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه USB 2.0 محتوای ذخیره شده در حافظه‌های فلش را پخش کنند. این گجت از دستیار هوشمند گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می‌کند و با قیمت ۶۰۰ یورو وارد بازار می‌شود.

کد خبر 522463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.