کشف جنازه پسر ۱۱ درحالی که سر نداشت!

بازداشت شرور عربده کش، دستگیری قاتل فراری، سر بریدن پسر بچه ۱۱ ساله، سرقت از جواهرفروشی معروف و مرگ وحشتناک طلافروش با شلیک گلوله را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح دو نفر از شهروندان و تخریب دو دستگاه موتورسیکلت در حوالی خیابان "باستان" خبر داد.

غلامحسین زراعتکار در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: اول هفته گذشته خبری در خصوص درگیری و عربده کشی و تخریب دو دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله‌های حوالی خیابان باستان دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت به آدرس اعلامی اعزام که در بررسی اولیه و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد سه نفر سرنشین خودرو ۲۰۶ که از اراذل و اوباش سابقه‌دار پایتخت بوده در حالی که شرایط عادی نداشته اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت نموده که در همین بین نیز به دو نفر از شهروندان حمله‌ور و آنها را از ناحیه دست و صورت زخمی و دو دستگاه موتورسیکلت پارک شده در محل را تخریب و از محل گریخته‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری این افراد اخذ شد، تصریح کرد: با انجام تلاش‌های شبانه روزی مخفیگاه عامل اصلی این درگیری در حوالی خیابان "کارگر" شناسایی و در عصر روز بیست و چهارم شهریور ماه در یک اقدام پلیسی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری قاتل فراری

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری قاتل فراری که در شهرستان مشهد مرتکب قتل شده بود در نهبندان خبر داد.

حسینی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی اخبار دستگیری قاتل فراری در شهرستان نهبندانی دریافت کردند که فردی پس از ارتکاب قتل در شهرستان مشهد به سمت شهرهای شرقی و جنوبی کشور متواری شده است که موضوع به صورت ویژه توسط مأموران پلیس پیگیری شد.

وی افزود: مأموران پلیس خراسان جنوبی خودروی قاتل را که در محور نهبندان به "شوسف" در حال حرکت بود شناسایی و با اقدامات پلیسی آن را متوقف و قاتل فراری را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی گفت: متهم دستگیر شده به اتهام قتل عمدی در شهرستان مشهد تحت تعقیب قضائی بود که با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

سر بریدن پسر بچه ۱۱ ساله

در حالی که خانواده پسر ۱۱ ساله پارس آبادی به نام عرفان گمان می‌کردند او در کانال آب غرق شده است، جسد این پسربچه که به قتل رسیده و سر از تنش جدا شده بود در نزدیکی خانه شأن پیدا شد.

از هفته قبل خانواده پسربچه پارس آبادی گمان می‌کردند او غرق شده است. تیم غواصی و هلال احمر چند شبانه روز به دنبال پسربچه پارس آبادی می‌گشتند تا اینکه جسد پسربچه پارس آبادی در نزدیکی خانه شأن کشف شد. قاتل سر پسربچه پارس آبادی را بریده بود، تحقیقات در پرونده قضائی پسربچه پارس آبادی ادامه دارد.

عرفان به همراه پسرعمه ۱۸ ساله خود برای ماهیگیری به کانال آب فتحعلی قشلاقی از توابع شهرستان پارس آباد رفتند اما ساعتی بعد پسرعمه عرفان در حالی که به شدت مضطرب بود به خانواده او اطلاع داد که عرفان در کانال آب غرق شده است.

از همان لحظه نیروهای امداد هلال احمر با تمام تجهیزاتی که در اختیار داشتند تلاش خود را برای پیدا کردن ردی از عرفان آغاز کردند اما تلاش‌های شبانه روزی بی‌نتیجه ماند.

تا اینکه در کانال آب روستای خلیل لو جنازه در خشکی و توسط پدر او پیدا شد.

تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که عرفان با اصابت جسم سخت به سرش جان خود را از دست داده باشد. در حالی که راز این جنایت هنوز فاش نشده است، تحقیقات پلیسی و قضائی برای افشای راز این قتل ادامه دارد و جسد عرفان برای ادامه تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرقت از جواهرفروشی معروف

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: سارقی که از طریق پشت بام قصد ورود به یک طلافروشی و سرقت زیور آلات را داشت، با اقدام به موقع پلیس شناسایی و دستگیر شد.

علی اسدبگی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت نافرجام از یک طلافروشی در شهر همدان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: سارق با شیوه و شگرد خاصی قصد ورود به مغازه (از طریق پشت بام) را داشت که موفق به این کار نشده بود و با تلاش و پیگیری پلیس، سارق شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه مأموران دایره سرقت پلیس آگاهی استان با انجام روش‌های علمی و نوین کشف جرم یک سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند که متهم دارای سوابق متعدد کیفری است، افزود: در بررسی‌های دقیق و اقدامات فنی ارتکاب این جرم توسط این فرد که به یکی از شهرستان‌های مجاور نقل مکان کرده، محرز و نامبرده در اقدامی غافلگیرانه در یکی از مناطق شهر همدان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در جریان بازجویی به اقدام برای سرقت از طلافروشی در شهر همدان اعتراف کرده است.

مرگ وحشتناک مرد طلافروش با شلیک گلوله

فرمانده انتظامی سردشت گفت: یکی از طلافروشان این شهرستان با اسلحه گرم در مغازه خود به قتل رسید.

موسی بهاری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر کشته شدن یک طلا فروش توسط افراد ناشناس در "چهارراه پست" این شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این حادثه طلافروش توسط سارقان از ناحیه سر با استفاده از اسلحه کمری مورد هدف قرار گرفته و در داخل مغازه به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی سردشت افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند شماره پلاک خودرو قاتلان را توسط دوربین‌های مدار بسته شناسایی کرده و هم اینک تلاش برای دستگیری این افراد و تحقیقات بیشتر ادامه دارد. بر اساس تحقیقات به عمل آمده هیچ سرقتی در این حادثه انجام نگرفته است.

وی افزود: بررسی‌های پلیسی از علت وقوع این قتل توسط کارآگاهان این انتظامی ادامه دارد و افراد در صورت مشاهده این گونه موارد به سرعت موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 522373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.