شکل گیری کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی «ساری ۲۰۲۲»

نخستین نشست کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی ساری پایتخت گردشگری کشورهای ‏عضو اکو ۲۰۲۲ با حضور مسئولان کمیته‌های مربوطه در دفتر دبیرخانه این رویداد برگزار شد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، معاون خدمات شهری شهرداری ساری در این جلسه، بر لزوم برگزاری منظم جلسات هم اندیشی کمیته‌های دبیرخانه رویداد ۲۰۲۲ تاکید کرد و افزود: همه اعضا موظف به سازماندهی گروه‌هایی متشکل از نیروهای توانمند در دستگاه‌های متبوع خود هستند.

وی اظهار کرد: هریک از مسئولین در زمینه توانمندسازی نیروهای درون سازمانی خود تلاش کنند تا طرح‌ها و برنامه‌های بهتر و مفیدتر برای ارائه به دبیرخانه رویداد ۲۰۲۲ تهیه و تنظیم شود.

حمیدی بر ارتقای کیفیت امور در حوزه‌های مختلف رویداد ۲۰۲۲ تاکید کرد و افزود: از این پس هر فعالیت در شهرداری در این زمینه پیش از پیاده‌سازی باید در کمیته مطرح و مصوبه شورای سیاست‌گذاری را به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: مسئولین کمیته‌ها حتماً با بیان پیشنهادات در حوزه‌های تخصصی خود جهت ارائه و مصوب شدن در کمیته، در جلسات آتی حضور پیدا کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری همچنین بر استفاده از ظرفیت سمن‌های فعال در حوزه گردشگری در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی در ساری ۲۰۲۲

«حسین یوسفی» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری نیز در این جلسه با اعلام حمایت از اهداف این رویداد بین المللی به تأثیر آن در توسعه همه جانبه شهر در صورت استفاده از این فرصت ارزشمند اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم با شناسایی نیروهای با دغدغه و متخصص در شهرداری، از ظرفیت‌های درون سازمانی استفاده کنیم.

وی نیز بر لزوم توانمندسازی نیروها و اعتماد به توانایی‌های کارکنان و تأمین تجهیزات مورد نیاز تاکید کرد.

حسین یوسفی با اشاره به لزوم نگارش آئین نامه دبیرخانه رویداد ۲۰۲۲، افزود: این امر در راستای شفاف سازی هرچه بیشتر چشم انداز این رویداد ضروری است.

وی همچنین گفت: کمیته‌های اجرایی با تمام توان به برنامه‌های خود در این زمینه ادامه دهند و اعضای شورا هم با رایزنی با مسؤلین بالادستی، نمایندگان فعلی و سابق شهر ساری در مجلس سعی خواهند کرد همه سرمایه‌ها را پای کار آورده و به برگزاری بهتر این رویداد کمک کنند.

عرضه کالاهای فرهنگی و محلی در ساری ۲۰۲۲

«سیامک حبیبی» مسئول کمیته فرهنگی و هنری و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز ضمن تأکید بر اهمیت این رویداد به تکمیل ابنیه فرهنگی واقع در بوستان‌های ولایت و بانوان با توجه به کارکرد فرهنگی آن‌ها اشاره کرد.

وی یکی از کارهای مهم برای استقبال از این رویداد فرهنگی را ایجاد مسیرها و خیابان‌هایی ویژه جهت عرضه‌ی کالاهای فرهنگی، صنایع دستی و خوراک محلی دانست.

کد خبر 522346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.