اجرای طرح های پیشگیری از آبگرفتگی در ساری

معاون خدمات شهری شهرداری ساری از اجرای طرح های پیشگیری از آب گرفتگی در معابر و خیابان های ‏این شهر خبرداد.‏

به گزارش ایمنا، علیرضا حمیدی اظهار کرد: با در پیش بودن فصل پاییز و آغاز بارش‌های فصلی برای پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر، کانال‌ها و انهار اصلی و فرعی انتقال آب در شهر ساری لایروبی و پاکسازی شدند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی و عوامل خدماتی شهرداری برای پیشگیری از آبگرفتگی در آماده‌باش کامل هستند، تصریح کرد: پاک‌سازی و لایروبی انهار و کانال‌های آب‌های سطحی از فعالیت‌های مداوم شهرداری ساری است؛ با توجه به نزدیک شدن فصول بارشی سال، این عملیات به‌صورت جدی‌تر و با حساسیت ویژه‌ای در مناطق شهری انجام‌شده است.

این مسئول، با بیان اینکه، اجرای طرح‌های پیشگیرانه، خسارت‌ها در زمان بارندگی را کاهش می‌دهد، عنوان کرد: در زمان بارندگی خسارت به ابنیه شهروندان و نیز سازه‌های شهری رخ می‌دهد که می‌توان از این طریق این خسارت‌ها را کاهش داد.

حمیدی یادآور شد: هدف اصلی خدمات شهری از انجام این اقدامات، جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر، انباشتگی آب‌های سطحی و جلوگیری از آب ماندگاری در انهار و کانال‌های شهر ساری در فصل‌های پر بارش است و علاوه بر لایروبی کانال‌ها، جمع‌آوری زباله و نخاله ساختمان، سرشاخه‌های درختان، لکه‌گیری و جوشکاری پل‌های فلزی شکسته و شستشوی بدنه و پایه پل‌های عابر پیاده و پایه‌های پل‌های ارتباطی سطح شهر نیز انجام شده است.

معاون شهردار ساری یادآور شد: شستشوی کامپوزیت‌های زیرگذر شهید علمدار و سرامیک‌های پایه‌های پل سردار شهید نبوی از دیگر اقداماتی بوده که توسط خدمات شهری شهرداری‌های مناطق انجام‌شده است.

وی عنوان کرد: ارائه خدمات شهری جهت ایجاد رفاه و امنیت خاطر شهروندان از وظایف شهرداری است و این نهاد خدمات رسان به‌طور جدی با همه توان در خدمت شهروندان مرکز استان است.

کد خبر 522332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.