جذب ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید اتوبوس

معاون مالی و اقتصادی شهرداری زنجان گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق اوراق مشارکت برای خرید ۳۰دستگاه مینی بوس دو در جهت استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی، جذب شد.

به گزارش ایمنا، غلامحسن احمدی با بیان اینکه این اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی از حدود ۲ هفته پیش از طریق بانک سپه به حساب شهرداری زنجان واریز شده است، افزود: با تصویب شورای اسلامی شهر زنجان، در روزهای آینده عقد قرارداد برای خرید میدل باس‌ها (مینی بوس‌ها) انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: جذب این اعتبار یک فرصت استثنایی برای شهر و شهرداری زنجان است و می‌تواند بخشی از مشکلات در حوزه حمل و نقل عمومی را به ویژه در هسته مرکزی شهر رفع کند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری زنجان گفت: باز پرداخت این اعتبار که با شیوه اوراق مشارکت محقق شده است با احتساب سود، نزدیک ۱۲۰ میلیارد خواهد بود که با توجه به اینکه ۵۰ درصد آن را دولت تقبل می‌کند، مبلغ به عهده شهرداری برای بازپرداخت همان ۶۰ میلیارد تومان خواهد بود که در مدت چهار سال پرداخت می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: بر اساس تکلیفی که مصوبه شورای ششم بر عهده شهرداری زنجان گذاشته، نوسازی ماشین‌های آتش نشانی نیز در دستور کار قرار گرفته است که این مهم تا پایان امسال محقق می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 522293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.