۱۲۰ راهبند ترافیکی در معابر مشکین‌دشت نصب شد/اجرای عملیات بهسازی آسفالت

شهردار مشکین‌دشت از نصب ۱۲۰ راهبند ترافیکی در این شهر خبر داد و گفت: عملیات بهسازی آسفالت نیز در معابر اصلی و فرعی شهر انجام می‌شود.

حسین بغدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای عملیات بهسازی آسفالت معابر مشکین دشت خبر داد و اظهار کرد: شهرداری در راستای جلب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست و لکه گیری معابر اصلی و فرعی شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت می‌تواند تأثیر خوبی در ایجاد شهری ایده‌آل داشته باشد، عنوان کرد: با توجه به وضعیت نامناسب قسمت‌هایی از آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر، از جمله معابر شهرک‌های مهندسی زراعی، بعثت، شهید رستمی و کوچه‌های فرعی مشکین دشت در حال لکه گیری است.

شهردار مشگین‌دشت از نصب ۱۲۰ راهبند ترافیکی معابر شهر مشکین دشت خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ایمن سازی معابر عمومی و با هدف بازدارندگی مسیر حرکت وسایل نقلیه به پیاده راه‌ها و ایمن سازی معبر برای شهروندان انجام شده است.

به گفته بغدادی، عملیات رنگ آمیزی این راهبندهای ترافیکی انجام شده و فاز دوم نصب آنها در سایر نقاط شهر نیز به زودی انجام می‌شود.

کد خبر 522285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.