کنعانی مقدم: لاریجانی با بازنشستگی فاصله زیادی دارد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: با توجه به تجربیاتی که علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی کسب کرده و شناختی که نسبت به مسائل و مشکلات کشور دارد به نظر می‌رسد حضورش در عرصه سیاسی کشور ادامه داشته و با بازنشستگی فاصله زیادی دارد.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فعالیت‌های حزبی علی لاریجانی اظهار کرد: از تشکیل حزب توسط علی لاریجانی استقبال می‌کنیم و امیدواریم وی با حضور در حزب سیاسی رسمی به فعالیت‌های سیاسی خود ادامه داده و از متکی بود به حضورش در خانواده لاریجانی خارج شود.

وی افزود: علی لاریجانی در گذشته نیز در خصوص تشکیل حزب سیاسی موفق عمل کرده است؛ همانگونه که در مجلس دهم توانست با راه اندازی فراکسیون مستقلین فعالیت کند. احتمال می‌رود با تشکیل حزب سیاسی توسط لاریجانی، اشخاصی مانند کاظم جلالی و مابقی افرادی که در فراکسیون مستقلین حضور داشتند به وی پیوندند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: با توجه به تجربیاتی که علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی کسب کرده و شناختی که نسبت به مسائل و مشکلات کشور دارد به نظر می‌رسد حضورش در عرصه سیاسی کشور ادامه داشته و با بازنشستگی فاصله زیادی دارد.

کنعانی مقدم یادآور شد: لاریجانی یکی از کاندیداهای بالقوه دوره‌های بعدی انتخابات ریاست جمهوری بوده و مسائلی که در راستای رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان مطرح شد، دلیل بر این نیست که وی فاقد صلاحیت لازم است.

کد خبر 522233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.