گوشی هوشمند Meizu 18s چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Meizu 18s چهارشنبه _۲۲ سپتامبر_ به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت چینی میزو قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی‌های هوشمند خود به نام 18s، 18s Pro و 18 X رونمایی کند، هم اکنون نیز اطلاعاتی در مورد آن‌ها منتشر کرده است. با توجه به تصاویر ارائه شده، گوشی Meizu 18s بسیار شبیه گوشی Meixu 18 است که ماه مارچ عرضه شد.

انتظار می‌رود که گوشی Meizu 18s به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی QHD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز باشد و از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس SoC پشتیبانی کند. دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش این گوشی دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است، در حالی که یک دوربین سه گانه در پنل پشتی آن قرار دارد و شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، و دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی می‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی Meizu 18s از طریق یک باتری سه هزار و۹۱۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۶ واتی نیز بهره می‌برد.

گوشی Meizu 18s Pro نیز دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی QHD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس SoC پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که دوربین سلفی این گوشی به حسگر ۴۴ مگاپیکسلی مجهز باشد و یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی آن قرار بگیرد. این دوربین چهارگانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۳۲، هشت و ۰.۳ مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری چهار هزار و ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی نیز بهره می‌برد.

علاوه بر این، گوشی Meizu 18X دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و از تراشه کوالکام اسنپدراگون 870 SoC بهره می‌برد. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه خواهد شد. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری چهار هزار و ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصولات ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد که ۲۲ سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

کد خبر 522226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.