۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
زمان انتشار ios 15 اعلام شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سیستم عامل‌های WatchOS8، IOS 15 و iPad OS با قابلیت‌های جدید ۲۰ سپتامبر منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نسخه جدید دو سیستم عامل iOS و iPadOS ویژگی‌های زیادی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به تغییرات ایجاد شده در قسمت اعلان‌ها اشاره کرد. برای نمونه "حالت تمرکز" (Focus Mode) برای ایجاد لیست‌های متمایزی از اپلیکیشن‌ها و اعلان‌ها در نظر گرفته شده است که می‌تواند در ساعات مختلف در دسترس کاربران قرار بگیرد. علاوه بر این، پیشرفت‌هایی در فیس تایم صورت گرفته است و مرورگر سافاری نیز ظاهر جدیدی پیدا کرده است.

نسخه جدید سیستم عامل آیپد ویژگی‌های iOS 14 مانند کتابخانه اپلیکیشن و ویجت‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توان اندازه آن‌ها را تغییر داد. ممکن است اضافه شدن بعضی از ویژگی‌ها به سیستم عامل‌های iOS 15 و iPad OS مانند SharePlay، قابلیت به اشتراک گذاری ویدئو و صدا به صورت زنده از طریق تماس FaceTime کمی بیشتر طول بکشد و در اواخر پاییز اعمال شود.

سیستم عامل ساعت هوشمند اپل یعنی watchOS 8 نیز همانند دو سیستم عامل ذکر شده ۲۰ سپتامبر منتشر می‌شود. نسخه جدید این سیستم عامل از صفحه نمایش بزرگ‌تر سری هفت ساعت هوشمند اپل استفاده می‌کند و واچ فیس‌های جدیدی را دریافت می‌کند. شرکت اپل در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید iOS 15 به سیستم عامل WatchOS 8 است، که از این میان می‌توان به حالت تمرکز برای کنترل دقیق‌تر اعلان‌های برنامه اشاره کرد. علاوه بر این، در کنار به روز رسانی‌های دیگر بخش Apple Fitness Plus، انواع تمرینات جدید پیلاتس و تای‌چی نیز به آن اضافه شده است.

کد خبر 522215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.