تلاش شهرداری قم برای توسعه متوازن شهر

مشاور شهردار قم گفت: مهم‌ترین اقدام مدیریت شهری در سال‌های گذشته را باید توسعه متوازن شهر و توجه به حوزه‌های مختلف دانست که سبب تغییر نگاه‌ها به شهر قم شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدابوالفضل اسماعیلی با اشاره به عملکرد قابل‌توجه شهرداری قم در زمینه اجرای پروژه‌های شهری اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مثبت در سال‌های گذشته، افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها بود که کارنامه شهرداری در این زمینه قابل دفاع است.

وی با بیان اینکه در پروژه‌هایی که تملک وجود دارد، کار سخت‌تری پیش روی مجموعه وجود داشته و همین مسئله سرعت اجرای کار را کاهش می‌دهد، افزود: با برنامه‌ریزی‌ها در این دوره با توجه به تمام این مشکلات، فرآیندها تسریع شده و در نتیجه پروژه‌ها با سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

مشاور شهردار قم با تأکید بر اینکه در سال‌های گذشته با تعاملات کشوری و استانی شاهد پیشبرد اهداف شهرداری در پروژه‌ها بودیم، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اقدام مدیریت شهری در سال‌های گذشته را باید توسعه متوازن شهر و توجه به حوزه‌های مختلف دانست که سبب تغییر نگاه‌ها به شهر قم شده است.

اسماعیلی ورود قم به مسیر توسعه را مورد توجه قرارداد و افزود: متأسفانه قم دارای عقب‌ماندگی‌های سنواتی است که با برنامه‌ریزی‌ها در سال‌های گذشته سرعت بیشتری به خود گرفته است که امیدواریم این روند هرچند با مشکلات اقتصادی روبه‌رو بوده همچنان ادامه‌دار باشد.

وی حدود سه هزار هکتار بافت فرسوده را از مشکلات شهر قم ذکر کرد و گفت: شهر قم عقب‌ماندگی‌های زیادی داشته و مردم مطالبات انباشته زیادی دارند، اما در مسیر توسعه قرار داریم و این اتفاق خوبی است که امیدوارم این کار ادامه پیدا کند.

کد خبر 522210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.