سریال "تازه به تازه" پس از ماه صفر پخش می شود

تهیه کننده سریال "تازه به تازه" از پخش این سریال طنز پس از ماه صفر خبر داد.

بیژن قدوسی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، درباره ساخت سریال "تازه به تازه"، اظهار کرد: مجموعه داستانی "تازه به تازه" توسط هنرمندان اصفهان از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ وارد مرحله پیش‌تولید شده و در حال ساخت است.

وی افزود: با توجه به مصوبه هیئت‌مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، طرح ارائه شده به این سازمان در ابتدا به صورت کاری ترکیبی بود، اما با توجه به مشورت‌های انجام‌شده و درخواست گروه مشاوره و ناظر سازمان تبدیل به یک مجموعه داستانی ١٣ قسمتی شد.

این تهیه کننده ادامه داد: تولید سریال "تازه به تازه" در لوکیشن‌های مختلف آغاز شد و به لوکیشن ثابت یعنی عمارت هنرمند رسید و تا یک روز پیش از آغاز ماه محرم ادامه داشت. کار موقتاً تعطیل شد و در روزهای آینده فیلم‌برداری به مدت هفت روز ادامه می‌یابد و همزمان مراحل فنی و تدوین مجموعه نیز در حال اجرا است.

قدوسی درباره موضوع سریال "تازه به تازه" گفت: موضوع این مجموعه، اجتماعی و خانوادگی با ساختاری طنز است. مشکلات کاری هنرمندان همراه با سلامت روانی جامعه و خانواده، محور اصلی قصه بوده که در ١٣ قسمت ٢٠ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

وی با اشاره به بازیگران این سریال، گفت: مجموعه داستانی "تازه به تازه" با ایفای نقش هنرمندان اصفهان از جمله اکبر دباغیان اصفهانی، غلامرضا ناطقیان، مرتضی کیوانداریان، رمضانعلی صادقی، غلامحسین کوفیگر، محمد شیشه‌فروش، مصطفی بیگدلی، فرشاد فهیمی، الهام باقری، رزیتا کروندی، لیلا قربانی، عباس جلیل‌زاده، امین طاهری، محمدعلی عمادی، آیلین نوشاد و با حضور پوریا چایی، مانلی ساعد و یوسف گنجعلی به عنوان بازیگر کودک در حال تولید است.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: اردیبهشت ماه ٩٩ از سوی احمد رضایی رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و بهمن گرامی دعوت به همکاری شدم و مقرر شد طرحی برای ساخت برنامه‌ای ترکیبی و آیتمی با حضور هنرمندان پیشکسوت اصفهان و جوانان به اداره توسعه فرهنگ شهروندی ارائه دهیم. از این دعوت استقبال کرده و با همکاری آنها طرحی را نگارش کرده و چند ماه بعد به اداره توسعه فرهنگ شهروندی تحویل دادم. در ادامه نشستی برای ارائه و تشریح طرح به هیئت‌مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در دفتر سازمان تشکیل و با حمایت کامل هیئت‌مدیره، رئیس و معاونت اجتماعی سازمان روبه‌رو و مصوب شد.

قدوسی با اشاره به حمایت مالی سازمان در زمان تعطیلی فعالیت‌های هنری به دلیل شیوع بیماری کرونا، اضافه کرد: رئیس سازمان، اعضای محترم هیئت مدیره، معاون اجتماعی و همچنین رؤسای ادارات توسعه فرهنگ شهروندی، سلامت و دفتر تخصصی خانواده در این راه یار و یاور، همراه و مشاور ما بودند.

به گزارش ایمنا، سریال "تازه به تازه" حاصل همکاری تیمی ۵۰ نفره شامل فرزاد صادقی نویسنده و کارگردان، خسرو ثقفیان مشاور پروژه، شهاب کازرونی مدیر برنامه‌ریزی، مجید محسنی مدیر تصویربرداری و محسن شکرالهی تصویربردار دوم، سعید بهرامی مدیر صدابرداری، محراب شاپورزاده چهره پرداز، نگار رضایی منشی صحنه، میلاد صهائی دستیار اول کارگردان، عاطفه نقوی دستیار دوم کارگردان، فرزاد صادقی و ناصر طالبی طراح لباس، سحر شاهین دستیار لباس، فرزاد صادقی و علی کریمی طراح صحنه و اجرا، جواد ایزددوست و احمد سهی مدیران تولید، حمید تربتیان و امید جمالی تدارکات، مهدی دهقان تدوینگر، متین فروزمند پشتیبانی تجهیزات، عبدالحمید مرادیان سینه موبیل، زهرا نازرفتار عکاس و حمید جنت‌مکان اصفهانی دستیار تهیه است.

کد خبر 522192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.