تداوم تامین و اصلاح روشنایی بوستان‌ها و معابر سطح شهر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس از تامین و اصلاح روشنایی ۶ بوستان و ۳ معبر در سطح شهر توسط اداره زیباسازی شهرداری قدس خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مرتضی موسویان گفت: یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های طرح تحول فضای سبز شهری، تأمین و اصلاح روشنایی بوستان‌ها و معابر سطح شهر می‌باشد که این امر توسط اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی ما در تأمین و اصلاح روشنایی بوستان‌ها و معابر سرقت لوازم و تجهیزات روشنایی بوده که خسارات قابل توجهی را به بار آورده است. از این رو سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تمهیداتی برای جلوگیری از سرقت این تجهیزات در نظر گرفته و در تأمین و اصلاح روشنایی‌های جدید، این تمهیدات لحاظ می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس خاطرنشان کرد: وجود روشنایی در بوستان‌ها و معابر سطح شهر بسیار حائز اهمیت بوده و موجب ارتقای جلوه بصری شهری، افزایش امنیت اجتماعی و …می‌شود.

موسویان تاکید کرد: در همین راستا عملیات تأمین و اصلاح روشنایی ۶ بوستان وحدت، ابریشم، شهید مدنی، شورا، حجاب، معلم و همچنین سه معبر خیابان شهرداری، ابتدای بلوار جمهوری و بلوار امامزاده توسط اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس انجام شد.

کد خبر 522152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.