سهمیه سوخت ۷۹۶ هزار خودروی حمل و نقل عمومی واریز شد

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه ۱۴۰۰، هفتصد و نود و شش هزار خودروی حمل و نقل عمومی در ۲۳ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرتضی ضامنی از واریز سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه ۱۴۰۰ رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه ۱۴۰۰، هفتصد و نود و شش هزار حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز گردید.

وی افزود: سهمیه تیر ماه ناوگان اعتباری بالغ بر نهصد و سی میلیارد ریال می‌باشد که در ۲۳ شهریور ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار خاطرنشان کرد: اعتبار فوق در تمامی کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آنها صرفاً در زمان سوخت‌گیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

ضامنی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

منبع: ایرنا

کد خبر 522134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.