پیدا شدن جنازه مرد میانسال زیر درخت گردو

کشف جنازه مرد میانسال زیر درخت گردو، پیدا شدن جسد سوخته در صندوق عقب پژو، گلوله‌باران پسر ۱۱ ساله در جشن عروسی، مرگ تلخ جوان چترباز در پرش از ارتفاع، شلیک مرگ به دو زن در زمین کشاورزی و دستگیری سارقان زورگیر را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرد میانسالی در روستای «علی گرزان علیا» شهرستان صحنه از توابع استان کرمانشاه هنگام چیدن گردو در باغش به علت سقوط از بالای درخت جانش را از دست داد. این حادثه منجر به فوت مرد در روستای "علی گرزان علیا" شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد مرد میانسالی حین چیدن گردو در باغ شخصی خود از بالای درخت به دلیل نامعلومی سقوط و بلافاصله جانش را از دست می‌دهد و جنازه‌اش وسط باغ افتاده بود که خانواده‌اش سر رسیدند.

در این راستا پرونده‌ای تشکیل و جسد صاحب باغ برای علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی ارجا شد.

پیدا شدن جسد سوخته در صندوق عقب پژو

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: جسد سوخته یک مرد در منطقه کشماهور کوهدشت در صندلی عقب خودرو پژو ۴۰۵ با دستان بسته کشف شد.

قاسمی با بیان اینکه جسد سوخته کشف شده هویتی معلوم دارد، افزود: خانواده مرد سوخته نسبت به شخص خاصی سوءظن ندارند اما خواهان پیگیری موضوع تا روشن شدن حقیقت و شناسایی قاتل یا قاتلان احتمالی هستند.

پلیس آگاهی و امنیت فرماندهی انتظامی کوهدشت علت حادثه را در دست بررسی دارد.

گلوله‌باران پسر ۱۱ ساله در جشن عروسی

فرمانده انتظامی شهرستان "سرچهان" از دستگیری عامل تیراندازی در مراسم عروسی خبر داد.

محسن لشکری اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس مراجعه و توضیح داد، پسر ۱۱ ساله خود در حالی که در مراسم عروسی در اطراف روستای "توجردی" بوده توسط شخصی ناشناس بر اثر تیراندازی از ناحیه پا دچار جراحت شده است که بررسی موضوع در خصوص شناسایی ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را از همان لحظات اولیه آغاز کردند و مطلع شدند که متهم پس از ارتکاب جرم از شهرستان سرچهان متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "سرچهان" با بیان اینکه مأموران با اقدامات فنی متوجه شدند که متهم پس از چند ماه فرار به محل سکونت خود بازگشته است، تصریح کرد: کارکنان انتظامی سریعاً با هماهنگی مقام قضائی به محل مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند فرد ضارب را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کرد، اظهار کرد: در بازرسی از منزل وی یک قبضه سلاح شکاری استفاده شده در صحنه وقوع جرم کشف شد.

لشکری با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شد، افزود: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اراذل و اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

مرگ تلخ جوان چترباز در پرش از ارتفاع

فرمانده انتظامی "مرودشت" از سقوط چترباز پاراگلایدر و مرگ پسر ۲۶ ساله در این شهرستان خبر داد.

فرشید زینلی با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از پاراگلایدر در محدوده تپه تلویزیون و کوه‌های اطراف آن، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی "سیوند" به همراه عوامل به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد چترباز ۲۶ ساله حین ورزش پاراگلایدر به پایین سقوط و در دم فوت کرده است.

فرمانده انتظامی "مرودشت" با بیان اینکه جسد متوفی با هماهنگی مقام قضائی به پزشک قانونی منتقل شد، افزود: افراد باید هنگام ورزش اصول ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

شلیک مرگ به ۲ زن در زمین کشاورزی

خبر قتل یک چند روز قبل در شهرستان استهبان به پلیس گزارش شد و قتل صورت گرفته در زمین کشاورزی بود و طبق بررسی‌ها مقتول زنی ۳۵ ساله است که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

در این میان زنی هم مجروح و برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود. همچنین با ردیابی‌های انجام شده، چهره مظنون متهم به قتل شناسایی شد. یک نفر به عنوان مظنون و مشکوک به قتل نیز دستگیر و از او بازجویی شد.

با توجه به مطرح شدن این موضوعات از زن مجروح در بیمارستان تحقیق شد و در نهایت با انجام تحقیقات فاش شد که انگیزه این جنایت اختلاف خانوادگی بر سر زمین ملکی بوده است.

طبق بررسی‌های بیشتر مشخص شد این دو زن بر سر زمین با فردی بحث شأن می‌شود و قاتل با شلیک گلوله یکی را به قتل رسانده و درگیری را زخمی می‌کند اما این فرد برای زن ناشناس نبوده چرا که طبق برخی بررسی‌ها آشنایی دوری با آنها داشته است.

متهم و مظنون به قتل که بعد از وقوع قتل، از صحنه جرم متواری شده بود قصد فرار داشته است اما مأموران با یک حربه موفق به دستگیری‌اش می‌شوند.

متهم درباره انگیزه به قتل رساندن این زن ۳۵ ساله مدعی شد که به دلیل اختلافات ملکی دست به این جنایت زده است، هنوز تحقیقات برای علت قتل و جزئیات بیشتر در دست بررسی است.

به دام افتادن باند سارقان مسلح مسافرکش‌نما

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان مسلح که به شیوه مسافرکشی از تبعه‌های افغان زورگیری می‌کردند، خبر داد.

مرتضی نثاری اظهار کرد: چندی قبل پرونده‌ای مبنی بر سرقت مسلحانه از سوی یک باند مسافرکش نما به اداره یکم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد و اکیپی از کارآگاهان برای تحقیقات وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان در ابتدا، شاکی پرونده را که جوانی اهل کشور افغانستان است را مورد تحقیق قرار دادند که مرد جوان به مأموران گفت: ساعت ۲۰ بود که در میدان آزادی به مقصد صادقیه سوار بر یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای که به غیر از راننده دو مسافر مرد دیگر سوار بر آن بودند، شدم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: شاکی مدعی شد که خودرو به سمت مقصد در حال حرکت بود که ناگهان راننده خودرو تغییر مسیر داد و همزمان دو مرد دیگر که در نقش مسافر بودند با وسیله‌ای که شبیه به اسلحه کلت کمری بود مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند و پس از سرقت گوشی موبایل، پول نقد و کارت‌های عابربانک دوباره مرا هدف ضرب و شتم قرار دادند که در ادامه با تهدیدهایشان رمز کارت‌های بانکی من را گرفتند و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از مغازه‌های مختلف خرید کردند و در ادامه من را در میدان فتح از خودرو به بیرون پرت کرده و پا به فرار گذاشتند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع در تحقیقات میدانی به مسیر حرکت خودروی سارقان رفته و دوربین‌های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند و درنهایت یکی از سارقان که سپهر نام دارد هدف شناسایی قرار گرفت و شاکی پرونده وقتی تصویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته را مشاهده کرد با اطمینان سپهر را یکی از سارقان خشن و مسلح معرفی کرد.

جان نثاری تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران در ادامه تحقیقات با شناسایی منصور موفق به شناسایی دو همدست دیگر شدند و در تحقیقات مشخص شد که متهمان دارای سابقه زورگیری به شیوه مسافرکشی هستند و هماهنگی‌ها با مقام قضائی برای دستگیری هر سه سارق سابقه‌دار انجام شد.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی تهران پس از هماهنگی‌های قضائی در دو عملیات همزمان و منسجم سارقان در منطقه جنوب تهران که در حال استراحت بودند دستگیر شدند.

کد خبر 522127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.