نماینده تهران در شورای شهرستان انتخاب شد

نماینده شورای شهر تهران در شورای شهرستان تهران و برخی کمیسیون‌های فرعی شورای شهر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران، انتخاب یک نفر از اعضا برای عضویت در شورای اسلامی شهرستان تهران در دستور کار قرار گرفت که نهایتاً احمد صادقی با ۱۶ رأی به عنوان عضو این شورا انتخاب شد.

در ادامه اعضای شورا انتخاب شش نفر از نمایندگان شهر تهران برای عضویت در دوره‌های اول و دوم کمیسیون موضوع تبصره ذیل بند بیستم ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها را در دستور کار داشتند که نهایتاً سوده نجفی با ۱۶ رأی، حبیب کاشانی با ۱۸ رأی، جعفر شربیانی با ۱۶ رأی به عنوان نمایندگان شورا در شعبه اول کمیسیون بند بیستم ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها انتخاب شدند و معدنی پور با ۱۸ رأی، آخوندی با ۱۸ رأی و اقراریان با ۱۳ رأی به عنوان نمایندگان شورا در شعبه دوم کمیسیون بند بیستم ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها انتخاب شدند.

همچنین انتخاب دو نفر از نمایندگان به عنوان عضو ناظر در هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهر تهران در دستور کار شورا قرار داشت که در نهایت پیرهادی و میثم مظفر با ۱۸ رأی از سوی اعضای شورا انتخاب شدند.

در ادامه این جلسه اعضای شورا انتخاب دو نفر از کارشناسان خبره موضوع بند ه ذیل ماده دوم مصوبه تشکیل ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران را در دستور کار داشتند که نهایتاً آقایان رضا گودرزی با ۱۵ رأی و مهریزی با ۱۴ رأی از سوی اعضای شورا انتخاب شدند.

کد خبر 522086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.