کمک شهرداری زنجان به کنگره ملی  شهدا/ خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس با کمک وزارت کشور

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اعضای شورا گوش به فرمان نصایح شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور مرادلو در پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه این شورا پیگیر خواسته‌های به حق شهروندان است، اظهار کرد: از انتقادات استقبال می‌کنیم، در اتاق شورا به روی شهروندان و اصحاب رسانه باز است و با بدنه اجتماع در ارتباط هستند.

وی با بیان اینکه تلاش شورا انتخاب سریع شهردار است، اضافه کرد: تاکنون دو نفر از گزینه‌های شهرداری زنجان برنامه خود را ارائه کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: شورا از نصایح شهروندان استقبال می‌کند و در تقابل با انتقادات نیستیم و دست یاری به سوی اصحاب رسانه دراز می‌کنیم.

در ادامه محمدکاظم مجتهدی عضو شورای اسلامی شهر زنجان از کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید خبر داد و افزود: کمک شهرداری به این کنگره در راستای تولید ۴۰۰ دقیقه مستند از شهدا، چاپ ۴۰ عنوان کتاب، ساخت تندیس و لوح یاد بود خانواده شهدا و ساخت ۶۰ دقیقه موشن گرافی است.

همچنین حسین حمزه‌لو پاک سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان به خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس از محل اوراق مشارکت اشاره کرد و یادآور شد: مقرر بود اتوبوس‌ها در هسته مرکزی شهر تردد داشته باشد و جهت تسهیل در عبور و مرور مینی‌بوس‌های دو در از محل اوراق مشارکت محقق شود.

حمزه‌لو پاک از واریز این مبلغ به حساب شهرداری خبر داد و تصریح کرد: برای اولین بار ۵۰ درصد از این مبلغ توسط وزارت کشور برای خرید مینی‌بوس‌ها پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه خرید مینی‌بوس‌ها ۵۰ درصد سم شهرداری و ۵۰ درصد دیگر توسط وزارت کشور پرداخت می‌شود.

کد خبر 522085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.