عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ شهریورماه

در این بسته خبری از تشدید نظارت‌های شهرداری بجنورد بر اماکن تا آماده سازی زیرساخت‌های پروژه سورتمه ریلی و صدور کدهای ویژه شهرداری تازه تاسیس میرآباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

تشدید نظارت‌های شهرداری بجنورد بر اماکن

رضا کمالی، رئیس پیشگیری و رفع تخلفات شهری بجنورد گفت: تشدید نظارت‌های شهرداری بجنورد بر اماکن عمومی تحت مدیریت با فروکش کردن نسبی موج ابتلاء به کرونا، باز شدن مراکز و اماکن عمومی از جمله روز بازارها و ضرورت نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی مستند بر مصوبات ستاد استانی کرونا، در دستور کار قرار گرفت.

فعال سازی سامانه نوسازی تاکسی‌های فرسوده فردیس

محمود آذرسا، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس از آغاز ثبت نام تاکسی‌های فرسوده و اسقاط خبر داد.

اختصاص ۸۷۰ میلیون تومان برای ساماندهی سیل بندهای سرابله

شهاب زیبایی، سرپرست شهرداری سرابله اظهار کرد: کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ حدود ۸۷۰ میلیون تومان برای این موضوع اختصاص داده است که بر اساس قولی که به شهرداری داده شد ۳۰ درصد آن تخصیص داده می‌شود و با تخصیص این ۳۰ درصد هم ادامه کار سیل بند اجرایی و هم لایروبی این سیل بندها انجام خواهد شد.

صدور کدهای ویژه شهرداری تازه تأسیس میرآباد

عثمان نصیری، شهردار میرآباد از توابع ثلاث باباجانی خاطرنشان کرد: شناسه ملی شورای شهر، شناسه ملی شهر، کد کارگاهی، سامانه بودجه و اعتبارات برای برقراری ارزش افزوده و کد دستگاه اجرایی از وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ثبت و اسناد کشور اخذ شده است.

پایان عملیات غرس درخت در مسیر سلامت زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند اعلام اینکه آبادانی هر چه بیشتر شهر زرند مستلزم مشارکت همه شهروندان عزیز است، از پایان عملیات کشت درخت در مسیر سلامت خبر داد و گفت: در این طرح بیش از ۳۶۰ درخت از گونه‌های مختلف کشت شده است.

شست و شو مخازن مکانیزه زباله مشکین‌دشت

حسین میرزایی، معاون خدمات شهری شهردار مشکین‌دشت گفت: مخازن مکانیزه زباله در مشکین دشت به طور مستمر شست و شو می‌شود.

اجرای نقاشی دیواری در بوستان کوهسار قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: اجرای پروژه نقاشی دیواری بوستان کوهسار به پایان رسید.

زیرساخت‌های پروژه سورتمه ریلی لازم آماده است

مجید سعیدی، سرپرست شهرداری گرگان در نشست تخصصی بررسی و رفع موانع نصب و راه اندازی سورتمه ریلی، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم برای اجرای این پروژه در مجموعه شهربازی مدرن واقع در سایت هزارپیچ آماده شده است و پس از انجام مراحل بررسی فنی از سوی شرکت سازنده، عملیات اجرایی راه اندازی آن آغاز خواهد شد.

جمع‌آوری روزانه ۶۰ تُن زباله خانگی در اسدآباد

سعید کتابی، فرماندار اسدآباد از جمع آوری روزانه ۶۰ تُن زباله خانگی از سطح شهر اسدآباد توسط شهرداری این شهر خبر داد و گفت: زباله تولید شده روزانه خشک خانگی سطح شهر نیز به هر روزه به محل کمربندی گودال چاووش راه انتقال داده شده و در رابطه با حمل و جمع آوری زباله‌های خشک و تر سطح شهر توسط شهرداری مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 522070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.