۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
«بی آبان» به سائوپائولو می‌رود

نسیم ادبی، بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه اینستاگرام خود از حضور فیلم سینمایی بی آبان در جشنواره فیلم سائوپائولو خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نسیم ادبی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

«فیلم سینمایی «بی آبان» به کارگردانی مهرداد کورش نیا در بخش مسابقه فیلم‌های بلند سینمایی چهل و پنجمین دوره فستیوال فیلم سائوپائولو به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی بی آبان به کارگردانی مهرداد کورش نیا در دومین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه فیلم‌های باند سینمایی چهل و پنجمین دوره فستیوال فیلم سائوپائولو که به موست را، معروف است نمایش پیدا می‌کند.

این رویداد یکی از فستیوال‌های سینمایی آمریکای جنوبی است که در آبان سال جاری در شهر سائوپائولو کشور برزیل برگزار خواهد شد.

مهرداد کورش نیا کارگردانی بی آبان را بر عهده داشته است و تهیه کننده آن علی محمد قاسمی است. مهرداد کورش نیا و علی اصغری به طور مشترک فیلمنامه این اثر را به نگارش درآورده اند و بهتاش صناعی‌ها به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه حضور داشته است.

رضا اخلاقی راد، علیرضا استادی، نسبم ادبی، صحرا اسدالهی، بابک نوری، رضا حیدری، رضا رباط جزی، الهام شعبانی، سمیه برجی، حسین کشفی اصل، ندا حسینی، رحمان محمدی، آرمان اسماعیلی، منصور صوفی، سعید امین دوست، رسول دژاگه، محبت قاسمی، نرگس موسوی زاده و آراسا آقایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین پخش جهانی فیلم را شرکت فرست اسکرین فیلم به مدیریت سولماز اعتماد به عهده دارد.»

«بی آبان» به سائوپائولو می‌رود

کد خبر 522055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.