۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
کابوس مونیخ در انتظار بارسلونا

آلمانی‌ها در آگوست ۲۰۲۰ با نتیجه ۸-۲ کاتالان‌ها را شکست دادند تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ آبی و اناری‌ها رقم بخورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، این روزها بارسلونا توجه خود را به بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ معطوف کرده است، دیداری حساس با حریفی که تقریباً یک سال پیش به بدترین شکل آن‌ها را مجازات کرد.

در ۱۴ آگوست ۲۰۲۰، بعد از اتمام دوره تعویق موقت فوتبال در سراسر دنیا و اروپا به دنبال شیوع گسترده و همه‌گیری کووید - ۱۹، بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۸-۲ از بایرن شکست خورد و یکی از بدترین نتیجه‌های تاریخ این باشگاه به ثبت رسید.

اگرچه بایرن مونیخ در پایان قهرمان رقابت‌ها شد و بارسایی ها می‌توانند ادعا کنند که تیم قهرمان آن‌ها را از دور مسابقات کنار زده، با این حال سنگینی شکست متحمل شده هیچگاه از روی دوش آن‌ها برداشته نخواهد شد و دریافت هشت گل در یک مسابقه، چیزی نیست که یک هوادار بارسا بتواند به آن عادت کند.

در حالی که دو تیم خود را برای رویارویی مجدد آماده می‌کنند، باید در نظر گرفت که آیا دیدار قبلی آبی اناری پوشان را تحت تأثیر قرار خواهد داد یا خیر. از آخرین دیدار دو تیم، بارسلونا تغییرات بسیار گسترده‌ای را در ترکیبش به وجود آورده. برخی از بازیکنان از جمله لیونل مسی به دلیل مسائل مالی از این تیم جدا شدند و شرایط کاملاً متفاوت است.

البته هواداران اهل کاتالونیا نه تنها غیاب مسی را تجربه خواهند کرد، بلکه دیگر مهاجمان این تیم در شکست ۸-۲ یعنی لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان نیز اکنون در اتلتیکو مادرید حضور دارند و به این ترتیب خط حمله آن‌ها با بازیکنان کاملاً متفاوتی به استقبال یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل خواهد رفت.

نکته جالب توجه دیگر این است که فیلیپ کوتینیو که در فصل ۲۰۱۹/۲۰ به صورت قرضی در بایرن مونیخ حضور داشت و دو گل از هشت گل این تیم را وارد دروازه بارسا کرد، پس از دوران قرضی یک ساله خود در آلمان به اسپانیا بازگشته و شاید فرصت بازی برابر باواریایی‌ها را تجربه کند.

بارسلونا اکنون با یک مهاجم جدید ممفیس دپای، که قبلاً هواداران کاتالونیا را تحت تأثیر قرار داده، و همچنین یووسف دمیر، بازیکن اتریشی که به احتمال زیاد در غیاب بازیکنانی مانند عثمان دمبله فرصت حضور خواهد داشت، با یک خط حمله جدید قرار است مقابل بایرن مونیخ صف آرایی کند. دمبله و آنسو فاتی هر دو به دلیل مصدومیت برای بازی روز سه شنبه تیمشان در دسترس نیستند.

هیچ شکی نیست که بایرن در دیدار مقابل بارسلونا شانس بیشتری برای کسب پیروزی دارد. بارسا در دیدار قبلی با رویکردی متفاوت وارد زمین مسابقه شد و حالا همه چیز فرق می‌کند؛ این بار ما شاهد بارسایی خواهیم بود که شکست مسئله اصلی‌اش نیست، بارسا می‌آید تا خود را اثبات کند.

کد خبر 522054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.