پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود شاخص کل فردا بین ۱۰ تا ۲۰ هزار واحد رشد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه _ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: روز جاری شاهد رشد حجم و ارزش معاملات بودیم، سرانه ورود پول حقیقی نیز به بازار مثبت بود روز گذشته گفته شد که اگر فردا روند بازار مثبت باشد احتمال شکل‌گیری موج پنج وجود دارد این موج می‌تواند شاخص کل را تا محدوده یک میلیون و ۷۵۰ تا ۹۰۰ هزار واحد حرکت دهد، رشد قیمت دلار که از محدوده ۲۷ هزار تومان به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان حرکت کرده نیز مزید بر علت شد و به کمک شاخص کل آمد.

بر اساس نظر عده‌ای امروز احتمال اصلاح و فشار فروش به واسطه عرضه اولیه‌ها فردا وجود داشت که دیدیم این اتفاق رخ نداد و شاید کمی فردا با افزایش حجم عرضه‌ها و هنگی سامانه‌های کارگزاری روبرو خواهیم بود.

بیشتر شرکت‌های بورسی خرید و فروش ارزی خود را بر اساس نرخ‌های سامانه نیما انجام می‌دهند. در حال حاضر نرخ دلار نیما تقریباً ۱۹ درصد پایین‌تر از نرخ بازار آزاد است. اختلافی که از مهر سال قبل بالاترین میزان بوده است.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده رشد دلار نیما (با فرض عدم کاهش جدی دلار در بازار آزاد) مهمترین محرک بازار برای رشد خواهد بود.

پیش بینی می‌شود شاخص کل فردا بین ۱۰ تا ۲۰ هزار واحد رشد کند.

کد خبر 522048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.