تصادف شدید خودرو سواری با تیر چراغ برق

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: برخورد خودرو سواری با تیر چراغ برق در بلوار طلاییه، ظهر امروز یک مصدوم بر جای گذاشت.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۱۶ دقیقه امروز، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز با دریافت گزارش این حادثه از سوی شهروندان، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۷ و گروه امداد و نجات ایستگاه ۱۴ سازمان را به محل حادثه در بلوار طلاییه اعزام کرد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: در اینحادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با یک نفر سرنشین در خیابان در حال حرکت بود که بنا به دلایل نامعلومی، از مسیر خود منحرف شد و به شدت با تیر چراغ برق حاشیه خیابان تصادف کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز افزود: بر اثر این حادثه، راننده این خودروکه جوانی ۲۸ ساله بود دچار مصدومیت شده و در داخل اتاقک این وسیله نقلیه به دام افتاد.

وی ادامه داد: با توجه به نشت بنزین و روغن از این خودرو و احتمال بروز آتش‌سوزی، آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و همزمان با قطع جریان برق خودرو به یاری راننده محبوس شده، شتافتند و وی را با استفاده از وسایل تخصصی نجات از داخل خودرو بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر دادند.

وی در پایان افزود: علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

کد خبر 522004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.