پوچتینو: مسی هدف های بلندی در ذهن دارد

به گفته سرمربی پی اس جی، لیونل مسی تمرینات خود را در آستانه بازی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان با کلوب بروژ با جدیت دنبال می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم پی اس جی اذعان کرد که توصیف لیونل مسی با کلمات بسیار سخت و دشوار است و این برنده شش بار توپ طلا، می‌تواند در دیدار اول فرانسوی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا کمک شایانی کند.

پی اس جی در ماه آگوست با مسی قرارداد بست و مسائل مالی باعث شد تا باشگاه بارسلونا در حفظ این فوق ستاره ناکام باشد. او تا این لحظه تنها ۲۴ دقیقه برای تیمش به میدان رفته و پس از آن به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شده بود.

مسی که تاکنون چهار بار با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، قرار است چهارشنبه در رقابت بین پی اس جی و بروژ اولین بار با تیمی غیر از بارسا در لیگ قهرمانان بازی کند و امیدوار است که بتواند نمایش درخشانی را به جای بگذارد. وقتی از پوچتینو خواسته شد تا هموطن و بازیکن خود را توصیف کند، او گفت: شاید من فرد مناسبی برای توصیف او نباشم. افراد زیادی هستند که بهتر می‌توانند با کلمات بازی کنند و مسی را آن طور که باید، توصیف کنند.

وی ادامه داد: او همیشه جزو بهترین‌های جهان محسوب می‌شود. مسی از زمان ورودش به تیم تمام تلاش خود را برای سازگاری با شرایط اینجا انجام داده. او با جدیت زیادی تمرینات را دنبال می‌کند و شک ندارم که خیلی سریع به بهترین و بالاترین سطح خود خواهد رسید. من پیش از این نیز او را بسیار تحسین کرده ام. خوشحالم که او در تمرینات کنار ماست و می‌تواند با ما برای رسیدن به اهداف باشگاه هم مسیر باشد و به مجموعه پاریس سن ژرمن کمک کند.

پوچتینو با بازگویی روند جذب ستاره سابق بارسلونا توسط باشگاه پاریس سن ژرمن گفت: گمان نمی‌کردم مسی به جمع ما بپیوندد. بعید بود که او قراردادی با ما امضا کند اما زمانی که فرصت این اتفاق پیش آمد، هیچ جای تعللی وجود نداشت. همه چیز به سرعت پیش رفت و حالا دو آرژانتینی، دو طرفدار نیولز اولد بویز و دو نفر از روزاریو در پاریس حضور داریم و امیدواریم که همکاری خوبی داشته باشیم.

کد خبر 521982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.