۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
عینک هوشمند شیائومی معرفی شد

شرکت شیائومی از عینک هوشمند مفهومی خود با طراحی شبیه عینک‌های معمولی رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی پیش از برگزاری رویداد ۱۵ سپتامبر از عینک هوشمند مفهومی خود با طراحی ظاهری بسیار شبیه عینک‌های معمولی رونمایی کرد، این محصول دارای یک نمایشگر ۰.۱۳ اینچی microLED برای نمایش محتوا در برابر چشم کاربران است. نمایشگر عینک ذکر شده درون قاب آن جای گرفته است و در واقع یک پنل تک رنگ فوق‌العاده کم مصرف microLED است.

این صفحه نمایش قادر است روشنایی دو میلیون نیت را ارائه دهد و کاربران می‌توانند با استفاده از آن به صورت مستقیم به نور خورشید نگاه کنند. شرکت سازنده ادعا می‌کند که نمایشگر عینک هوشمند جدید به فناوری هدایت موج نوری مجهز شده است، بنابراین می‌تواند پرتوهای نور را به صورت دقیق از طریق ساختار میکروسکوپی لنزهای هدایت کننده نور به چشم انسان منتقل کند.

این ساختار روی سطح داخلی لنز عینک تعبیه شده است و باعث می‌شود نور به صورت منحصر به فردی از طریق پرتوهای بی شمار نور شکسته شود تا چشم بتواند بدون نیاز به سیستم پیچیده چند لنز، تصویر کاملی را مشاهده کند.

این محصول قادر است نوتیفیکیشن‌ها را برای افراد نمایش دهد، تماس برقرار کند، در مسیریابی به آن‌ها کمک کند، از طریق دوربینی که دارد عکس بگیرد، صدا را بلافاصله در مقابل چشمان کاربران ترجمه کند و از طریق دستیار هوشمند با کاربران تعامل برقرار کند. کاربران می‌توانند برای تعامل با عینک هوشمند ذکر شده از دستیار XiaoAl کمک بگیرند تا بتوانند مهمترین نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنند.

عینک هوشمند شیائومی دارای میکروفون و بلندگوهای دوگانه است؛ بنابراین کاربران می‌توانند از این طریق تماس نیز برقرار کنند. این گجت پوشیدنی به یک دوربین پنج مگاپیکسلی مجهز شده است که برای عکاسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عینک هوشمند شیائومی به پردازنده ARM چهار هسته‌ای، باتری، تاچ‌پد، ماژول‌های وای فای و بلوتوث مجهز شده است و با سیستم عامل اندروید کار می‌کند. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 521969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.