لزوم توجه به بیمه عمر و حوادث رانندگان تاکسی

عضو شورای شهر تهران خواستار رسیدگی به مشکلات بیمه‌ای رانندگان تاکسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب کاشانی در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران با اشاره به چالش‌های رانندگان تاکسی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شورای ششم بحث معیشت و درمان کارکنان است که البته اعضای شورا به این مسائل توجه می‌کنند.

وی با بیان این که اخیراً دو قرارداد در تاکسیرانی یا در حال انعقاد یا در حال اتمام است که یکی در رابطه با بیمه تکمیلی تاکسیرانان، بیمه عمر و حوادث رانندگی است که ۳۱ شهریور سال جاری به اتمام می‌رسد گفت: وضعیت کار رانندگان تاکسی شبانه روزی است و اتفاقاتی که در هر دقیقه و ثانیه ممکن است بیافتد و لذا غفلت و کوتاهی کردن در بیمه این عزیزان و خانواده‌هایشان می‌تواند مشکلاتی برای آنان به وجود بیاورد.

کاشانی با بیان این که حمایت‌های تکمیلی خاصی از راننده‌های به عمل نمی‌آید تصریح کرد: با توجه به زمان کم باقی مانده تا اتمام قرارداد بیمه‌گزار این قضیه پیگیری شود تا دغدغه‌ای برای رانندگان ایجاد نشود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که یک قرارداد طولانی مدت سازمان تاکسیرانی با شرکت هاتف شهر در حال انعقاد است که پیش‌نویس آن تهیه شده اما سهم مالی و معیشت راننده‌ها و موارد فنی به صورت شفاف مشخص نشده است، گفت: خواهشم این است که چون این قراردادها طویل‌المدت است مسائل حقوقی آن رعایت شود و چه بهتر کمیسیون نظارت حقوقی شورا در این زمینه مذاکره کنند تا این حقوق برای رانندگان حفظ شود. چرا که رانندگان نیز می‌بایست از تبلیغات محیطی و بصری که استفاده می‌شود منافعی برایشان ایجاد شود.

کد خبر 521956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.