بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اصلاح و ورود بیت کوین به محدوده ۴۵ هزار دلار در هفته‌ها و روزهای گذشته پیش بینی شد و در حال حاضر نیز تداوم روند نزولی را خواهیم داشت، نشانه‌هایی از برگشت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۵ هزار و ۲۵۰ دلار

· اتریوم سه هزار و ۲۸۷ دلار

· کاردانو دو دلار و ۳۹ سنت

· بایننس کوین ۴۰۰ دلار

· دوج کوین ۲۳ سنت

· ریپل یک دلار و هفت سنت

· پولکادات ۳۵ دلار و ۷۴ سنت

· یونی سواپ ۲۲ دلار و ۷۳ سنت

· سولنا ۱۶۷ دلار و ۴۸ سنت

· ترا ۳۶ دلار و ۷۵ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۳ شهریور

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی: این اصلاح و ورود بیت کوین به محدوده ۴۵ هزار دلار در هفته‌ها و روزهای گذشته پیش بینی شد و در حال حاضر نیز تداوم روند نزولی را خواهیم داشت، نشانه‌هایی از برگشت وجود ندارد.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

پیتر برنت: بهای بیت کوین اکنون در ناحیه تراکم قرار دارد

پیتر برنت، معامله گر معروف بازارهای مالی، اخیراً عنوان کرده است که بیت کوین در حال حاضر در بازار گاوی که در ماه فوریه آغاز شد، قرار ندارد. به عقیده وی، ارز دیجیتال شماره یک بازار در ناحیه تراکم گسترده قرار گرفته است که با اوج قیمتی که در فوریه به آن رسیده بود، شروع می‌شود. برنت در ادامه اظهار داشت که معامله بر اساس فومو (FOMO) در نواحی تراکم قیمت می‌تواند گران تمام شود.

مدیرعامل ویزا: ویزا در میانه راه پذیرش ارزهای دیجیتال قرار دارد

آلفرد کلی، مدیرعامل شرکت خدمات پرداخت ویزا، در پادکست لیدرشیپ نکست (Leadership Next) در مورد ارزهای دیجیتال و نقش آن‌ها در سیستم مالی مدرن صحبت کرد.

وی در این مصاحبه اظهار کرد: ویزا را در میانه راه پذیرش ارزهای دیجیتال می‌بیند و ارزهای دیجیتال می‌توانند به کسب و کارهای بزرگی تبدیل شوند و ویزا برای این مرحله از پذیرش ارزهای دیجیتال کاملاً آماده است.

چند شرکت رسانه‌ای به دلیل انتشار استیبل کوین‌ها و اوراق بهادار غیرقانونی جریمه شدند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) چندین شرکت رسانه‌ای از جمله جی‌تی‌وی مدیا گروپ و ساراکا مدیا گروپ را به عرضه غیرقانونی اوراق بهادار و دارایی‌های دیجیتال متهم کرده است. این شرکت‌ها که به تشویق کاربران به خرید سهام و فروش استیبل کوین می‌پرداختند، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از پنج هزار سرمایه‌گذار جمع‌آوری کرده‌اند. گفتنی است که این شرکت‌ها بدون رد یا تأیید اتهامات حاضر شده‌اند جریمه خود را بپردازند و اعلامیه SEC را در سایت‌های خود قرار دهند. گفتنی است آن‌ها موافقت کرده‌اند مبلغ ۴۳۴ میلیون دلار به علاوه ۱۶ میلیون دلار سود پیش‌داوری را پرداخت کنند. آن‌ها همچنین باید ۱۵ میلیون دلار جریمه مدنی بپردازند.

صندوق قابل معامله بورسی آرک اینوست بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند؟

شرکت مدیریت سرمایه آرک اینوست، با انجام تغییراتی در بروشور راهنمای صندوق قابل معامله بورسی ARK Next Generation Internet، احتمال سرمایه‌گذاری این صندوق کانادایی در ETFهای بیت کوین را افزایش داد. در گزارشی که تحویل کمیسیون بورس و اوراق بهادار داده شده، این صندوق قابل معامله بورسی ممکن است در صندوق بیت کوین گری‌اسکیل یا سایر ابزارهای سرمایه‌گذاری تجمیعی مربوط به بیت کوین، سرمایه‌گذاری کند. گفتنی است که این رخداد می‌تواند منجر به آغاز سرمایه‌گذاری ETFهای کانادایی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین شود.

آزمایش یوان دیجیتال چین به‌رغم پیشرفت‌ها کماکان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند

در حالی که بسیاری از کشورها در مراحل نخست توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی خود هستند، به نظر می‌رسد چین در این زمینه از سایر کشورها بسیار جلوتر است. با این حال، یکی از مقامات بانک مرکزی چین فاش کرده که برخی از مشکلات مربوط به یوان دیجیتال کماکان پابرجاست. فان ییفی، قائم مقام بانک خلق چین در جریان سخنرانی خود در انجمن مالی دیجیتال چین گفت: «یوان دیجیتال در مرحله آزمایشی، پتانسیل بالایی از خود نشان داده، اما برخی از مشکلات باید حل شوند. قوانین نظارتی، فضای پذیرش و سیستم‌های پرداخت باید بهبود یافته و بهینه شوند.»

او همچنین به پیشرفت‌های زیرساختی در این پروژه نیز اشاره کرد و گفت بانک خلق چین در جهت پشتیبانی از ارتباط بین یوان دیجیتال با سیستم‌های پرداخت سنتی و کیف پول‌های یوان دیجیتال با حساب‌های بانکی تلاش می‌کند.

مشاور ارشد مجلس اوکراین: استخراج ارزهای دیجیتال نیازی به مجوز ندارد

با وجود آن که اوکراین با تصویب قانون دارایی‌های مجازی، گام بلندی برای پذیرش و نظارت ارزهای دیجیتال برداشت، اما هنوز وضعیت قانونی استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال مشخص نیست. کنستانتین یارمولنکو، سرپرست تیم مشاوره بلاک چین برای اوکراین که به نمایندگان مجلس این کشور مشاوره می‌دهند، می‌گوید: «در اصلاحیه آتی قانون مالیاتی برخی فعالیت‌های مرتبط با ارز دیجیتال مانند ماینینگ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

او همچنین می‌گوید بر اساس توصیه‌های گروه اقدام مالی در زمینه پولشویی، استخراج ارزهای دیجیتال مشمول کسب مجوز نیست.

سقوط ۵۰ دلاری لایت کوین با جعلی از آب درآمدن بیانیه وال‌مارت

در شرایطی که با اعلام خبر پذیرش لایت کوین توسط وال‌مارت، بهای این ارز دیجیتال به سرعت تا ۲۲۷ دلار صعود کرد، مشخص شد که این خبر جعلی بوده و بهای این ارز دیجیتال با سقوطی چشمگیر روبه‌رو شد. در حالی که توئیتر لایت کوین و خبرگزاری‌هایی مانند رویترز خبر از پذیرش لایت کوین توسط وال‌مارت داده بودند، این شرکت به صورت رسمی اعلام کرد چنین خبری جعلی است. پس از این اعلام از سوی وال‌مارت، لایت کوین هم توییت خود درباره پذیرش این ارز دیجیتال توسط غول خرده فروشی را از صفحه‌اش پاک کرد.

خالق لایت کوین: نمی‌دانیم چه کسی پشت خبر جعلی وال‌مارت بوده است

چارلی لی، خالق لایت کوین به روزنامه وال استریت ژورنال گفته که مدیر رسانه‌ای بنیاد لایت کوین گمان کرده که اخبار مربوط به پذیرش این ارز دیجیتال توسط وال‌مارت واقعی است. او می‌گوید بازنشر این خبر کاملاً اشتباه بوده و به سرعت آن را حذف کرده‌اند، هر چند که دیر بوده و خسارت پیش از آن وارد شده بود. این نهاد غیرانتفاعی همچنین تصریح کرده که هیچ گونه همکاری با شرکت وال‌مارت نداشته است. لی می‌گوید نمی‌داند چه کسی پشت این حقه بوده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 521940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.