پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی پارکینگ هشت آباد مشهد

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه پارکینگ هشت آباد واقع در خیابان توحید در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی برخوردار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی افزود: یکی از مشکلاتی که در محدوده میدان شهدا و هسته مرکزی شهر با آن روبرو هستیم کمبود فضای پارک خودرو است، بر همین اساس احداث پارکینگ هشت آباد در دستورکار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از طی مراحل طراحی و کسب مجوزها عملیات احداث پارکینگ هشت آباد با ظرفیت ۴۷۲ جای پارک خودرو در خیابان توحید جنب بوستان توحید در نزدیک‌ترین محل به میدان شهدا در تاریخ ۱۱ آذرماه ۹۹ آغاز شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: این پارکینگ با استفاده از تجهیزات به روز و سیستم‌های هوشمند در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در حال احداث است.

کاظمی با بیان اینکه پارکینگ هشت آباد دارای ۲۰ هزار و ۱۱۲ مترمربع فضای مسقف و پنج هزار و ۲۴ مترمربع فضای غیر مسقف است، اظهار کرد: فونداسیون و اسکلت این پارکینگ بتنی و رمپ ورودی از عرصه میدان شهدا خواهد بود.

وی ادامه داد: پارکینگ هشت آباد در حال حاضر از ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال آماده بهره برداری خواهد شد.

کد خبر 521930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.