مطالبه شهروندان ایذه داشتن آسفالت مناسب است

شهردار ایذه گفت: مناسب نبودن آسفالت معابر در ایذه آسیب‌هایی را به وسایل نقلیه مردم به خاطر ایجاد چاله و دست‌انداز وارد کرده است.

علیرضا ره انجام در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات شهرستان ایذه فرسودگی و خرابی آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها است که به معضل بزرگی برای شهروندان و شهرداری ایذه تبدیل شده و اعتراضات زیادی در این مورد صورت گرفته است.

وی افزود: مناسب نبودن آسفالت معابر در ایذه آسیب‌هایی را به وسایل نقلیه مردم به خاطر ایجاد چاله و دست‌انداز وارد کرده و کمترین مطالبه و خواسته شهروندان داشتن خیابان و کوچه‌ای سالم و تمیز برای تردد است.

شهردار ایذه ادامه داد: با آغاز فعالیت شورای شهر و شهرداری در دوره جدید این مهم در اولویت اقدامات قرار گرفت امیدواریم با تلاش مضاعف در این حوزه کمبود آسفالت مناسب معابر شهر را مرتفع کنیم.

وی اضافه کرد: با اهتمام واحد عمران شهرداری برخی کوچه‌های خیابان محمد رسول الله (ص) برای اولین بار آسفالت شده است و برخی مناطق هم آسفالت آنها تعمیر و بازسازی شد.

ره انجام گفت: کمبود قیر و همچنین اختلال در کارخانه آسفالت شهرداری از جمله مشکلات و موانع در حوزه آسفالت معابر بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و با تجهیز کارخانه آسفالت گام مثبتی در جهت رفع این مشکلات برداشته شد.

کد خبر 521929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.