تقابل مربیان ایرانی در دیدار ایران و پاکستان

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در قالب رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم پاکستان به میدان می‌رود. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران با رحمان محمدی‌راد به عنوان سکان دار تیم پاکستان در این دیدار مقابل هم قرار میگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در قالب رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم پاکستان به میدان می‌رود. هردو تیم ایران و پاکستان دو مسابقه قبلی خود مقابل تایلند و هنگ کنگ را با برتری پشت سر گذاشته‌اند و ایران در جایگاه نخست و پاکستان در جایگاه دوم قرار دارد. تیم ملی والیبال کشورمان از لحاظ فنی، امانات و افتخارات خیلی بیشتر از تیم پاکستان است و می‌توان گفت تیم ایران تیم برتر این دیدار خواهد بود.

یکی از جذابیت‌های دیدار ایران و پاکستان، تقابل بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران با رحمان محمدی‌راد با هدایت تیم پاکستان به عنوان دو مربی ایرانی است و حتی می‌توان گفت این تقابل یکی جذابیت‌های جام بیست و یکم خواهد بود.


تقابل مربیان ایرانی در دیدار ایران و پاکستان

محمدی‌راد قرار بود سال ۲۰۱۹ هدایت والیبال پاکستان را برعهده بگیرد اما با شیوع کرونا و لغو مسابقات، این همکاری به سال ۲۰۲۱ موکول شد و وی تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا با پاکستان قرارداد دارد.

تیم ملی والیبال پاکستان بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۹ در هیچ تورنمنت رسمی دیگری شرکت نکرده است برای نخستین بار بعد از چند سال دوری از مسابقات در قهرمانی آسیا حضور دارد.

ترکیب تیم پاکستان نسبت به سال ۲۰۱۹ تغییراتی را داشته است و می‌توانم به حضور بازیکنان جوان در این تیم اشاره کرد که قرار است برای اولین بار در قالب تیم ملی بزرگسالان بازی کنند.

بهروز عطایی در فاصله ۶ هفته مانده به آغاز مسابقات قهرمانی آسیا، به طور رسمی جانشین ولادیمیر آلکنو در تیم ملی والیبال ایران شد و با لیست ۱۵ نفره خود از ۲۴ مرداد ماه در اردوی بود.

تقابل مربیان ایرانی در دیدار ایران و پاکستان

ملی‌پوشان ایران که در سال ۲۰۰۳ نخستین مدال خود در مسابقات قهرمانی آسیا را به رنگ برنز کسب کردند، در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹ با کسب مدال طلا بر بام قاره کهن آسیا ایستادند.

دو مدال نقره در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۵ از دیگر دستاوردهای والیبال ایران در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیاست. تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۲۱ و با بازیکنانی جوان در کشور ژاپن به دنبال سکوی مناسب است.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا سال ۲۰۱۹ به میزبانی تهران برگزار شد و تیم ملی ایران با هدایت ایگور کولاکوویچ به مقام قهرمانی دست یافت.

ایران، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، چین تایپه، چین، پاکستان، هند، قطر، قزاقستان، تایلند، اندونزی، عمان، سریلانکا، کویت و هنگ کنگ ۱۶ تیم شرکت کننده در دوره گذشته این رقابت‌ها هستند که به ترتیب در جایگاه‌های اول تا شانزدهم جام بیستم قرار گرفتند.

تقابل مربیان ایرانی در دیدار ایران و پاکستان

ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو با هدایت ویلادیمیرالکنو در گروه A با ژاپن، لهستان، ایتالیا، کانادا و ونزوئلا همگروه شد. که در اولین دیدار خود در مقابل لهستان با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و در دومین دیدار نیز مقابل ونزوئلا با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید اما در بازی سوم خود مقابل کانادا سه بر صفر شکست خورد. ایران در بازی چهارم در یک بازی حساس سه بر یک نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد و بلندقامتان ایران در بازی آخر مقابل ژاپن در یک بازی حساس و مهیج در حالی که می‌توانست پیروز میدان باشد ۳ بر ۲ نتیجه را به ژاپن واگذار کرد و با ۶ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه پنجم گروه خود، نتوانست در جمع هشت تیم قرار بگیرد.

کد خبر 521882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.