حسین خطیبی: باشگاه‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی نمی‌توانند بازیکنان را از خارج بیاورند

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فوتبال ایران در رنکینگ آسیا اول است و حرف اول را می‌زند ولی متأسفانه در عرصه باشگاهی نقاط ضعفی داریم که به مدیریت باشگاه‌ها برمی‌گردد. اکثر بازیکنان خوب ما لژیونر هستند و ایران بیشترین لژیونر را دارد، بیشتر ملی‌پوشان ما خارج از ایران بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین خطیبی در نشست خبری قبل از بازی با النصر اظهار کرد: با احترام به تمام تیم‌ها، تراکتور پرطرفدارترین تیم آسیاست و هواداران پرشور ما بهترین هواداران هستند که جای آن‌ها خالی است و دل ما برای آنها تنگ شده است، امیدواریم شرایط فراهم شود تا هواداران پرشور ما کنارمان باشند. شرایط بهتری داریم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم، النصر تیم خوبی است و با روش بازی آنها آشنا هستیم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان جوانی داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، با اضافه شدن مجدد فیروز کریمی در رأس کار از نظر روحی و روانی شرایط بهتری داریم و از نظر فنی آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم، غیرتی که بازیکنان تیم ما دارند باعث می‌شود شاهد بازی خوبی از تیم ما باشید. النصر در گروه فولاد قرار داشت و ما آن‌ها را آنالیز کردیم و بازیکنان ما آماده این بازی هستیم. کریمی که در رأس کادرفنی است، سابقه قهرمانی در آسیا دارد و با استفاده از تجربیات او می‌خواهیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

مربی تراکتور با بیان اینکه شرایط ما به شکلی بود که هفت الی هشت بازیکن نسبت به بازی قبلی از تیم رفتند، تصریح کرد: به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و از بازیکنان امید باشگاه دعوت کردیم. انصرافی در کار نبود و به علت شرایطی که تیم داشت درخواست تعویق بازی را دادیم که با آن موافقت نشد. مطمئن باشید این بازیکنان جدید حرف‌های زیادی برای گفتن در آینده خواهند داشت، چند نفر از بازیکنان را به دلیل مصدومیت و کرونا در اختیار نداریم تا با ۱۶ بازیکن به این مسابقه بیاییم.

خطیبی اضافه کرد: تیم النصر قابل احترام است و بازیکنانی بزرگی دارد. آن‌ها هزینه زیادی کردند و می‌دانیم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند ولی ما تمرینات خوبی در این چند هفته انجام دادیم و تمرینات منظمی داشتیم. فیلم النصر را آنالیز کردیم، نقاط ضعف و قوت آن‌ها را به بازیکنانمان یادآوری کردیم و می‌دانیم بازی سختی داریم ولی با این حال ما بازیکنان خوبی داریم و آن‌ها می‌توانند به ما کمک کنند. اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان آسیا و ملی پوش است، چند بازیکن باتجربه داریم که می‌توانند به ما کمک کنند و از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم که امیدوارم فردا با تلاش بازیکنان، نتیجه خوبی بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: فوتبال ایران در رنکینگ آسیا اول است و حرف اول را می‌زند ولی متأسفانه در عرصه باشگاهی نقاط ضعفی داریم که به مدیریت باشگاه‌ها برمی‌گردد. اکثر بازیکنان خوب ما لژیونر هستند و ایران بیشترین لژیونر را دارد، بیشتر ملی‌پوشان ما خارج از ایران بازی می‌کنند. باشگاه‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی نمی‌توانند بازیکنان را از خارج بیاورند. لیگ قهرمانان آسیا تورنمنت بزرگی است و تیم‌های دیگر هزینه می‌کنند و بازیکنان بزرگی به خدمت می‌گیرند ولی اکثر تیم‌های ایرانی با بازیکنان ایرانی به مسابقات می‌آیند.

مربی تیم فوتبال تراکتور افزود: به نظرم فدراسیون فوتبال و مسئولان کشور باید به این مسئله ورود کنند تا از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حمایت بیشتری شود. با این حال تیم‌های ایرانی در آسیا همیشه جز چند تیم اول بودند و پارسال هم تیم پرسپولیس تا فینال رفت. امیدوارم اتفاقی رخ دهد که تیم‌ها ما برای آسیا هم برنامه‌ریزی داشته باشند.

کد خبر 521872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.