اعطای تسهیلات به تاکسیرانان برای خرید دستگاه کارتخوان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از انعقاد تفاهم نامه این سازمان با صندوق کارافرینی امید به منظور پرداخت تسهیلات ویژه به تاکسیرانان به جهت مجهز شدن تاکسی‌های درون شهری به دستگاه کارتخوان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، حسین اخلاقی با اشاره به ضرورت تلاش برای سلامت شهروندان و رانندگان، اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح پرداخت الکترونیکی در دوران شیوع کرونا نام نویسی رانندگان جهت اعطای تسهیلات با شرایط ویژه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اعطای تسهیلات در چند مرحله است که مرحله نخست ۵۰۰ راننده تاکسی جهت معرفی به صندوق کارآفرینی استان هرمزگان نام نویسی می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به حمایت از رانندگان تاکسی و همچنین حفظ سلامت شهروندان در زمان شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: اعطای این تسهیلات با شرایط استثنایی و اخذ سود چهار درصد و همچنین بازپرداخت ۳۶ ماهه انجام می‌شود.

اخلاقی تاکید کرد: در صورت استفاده از دستگاه کارت‌خوان و افزایش تراکنش و گردش مالی رانندگان تاکسی می‌توانند از صندوق کارآفرینی امید وام‌های کم‌بهره دیگری نیز دریافت کنند.

وی تصریح کرد: رانندگان تاکسی در تمامی خطوط می‌توانند برای بهره‌مندی از این تسهیلات و دریافت دستگاه کارت‌خوان، جهت نام نویسی هر چه سریع‌تر به واحد بازرسی واقع در پایانه مسافربری خلیج فارس مراجعه کنند.

کد خبر 521793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.