انتخاب شهردار مشهد با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انتخاب شهردار جوان با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب است که امیدواریم وی در این مسئولیت بزرگ موفق باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز (دوشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: باید در چهارچوب مقررات عمل کنیم و در تعامل مناسب با مدیریت شهری موضوعات را پیش ببریم البته این به معنای آن نیست که اعضای شورا نسبت به وظایف نظارتی خود غافل هستند بلکه صیانت از حقوق شهروندان در اولویت خواهد بود.

وی با اشاره به ابلاغ حکم شهردار مشهد و شروع رسمی فعالیت وی در مدیریت شهری افزود: انتخاب شهردار جوان با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب است که امیدواریم وی در این مسئولیت بزرگ موفق باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به روز ملی سینما، تصریح کرد: مشهد مهد هنرمندان انقلابی بسیاری بوده و شایسته است ظرفیت‌های این شهر به عنوان «جهانشهر برکت و کرامت» با ساختن فیلم‌های سینمایی نشان داده شود.

وی با بیان اینکه هنر متعهد و انقلابی با زبان سینما می‌تواند نقش مهمی در تبیین گفتمان انقلاب داشته باشد، ادامه داد: شورای شهر از تولید فیلم‌هایی با مضمون مشهد مقدس و حضرت امام‌رضا (ع) حمایت می‌کند.

موحدیان خاطرنشان کرد: با مشارکت شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، زمینه واکسیناسیون خودروی در نمایشگاه بین‌المللی فراهم شد که اقدام مهمی برای افزایش ظرفیت واکسیناسیون در این کلانشهر است و امیدواریم هرچه زودتر ویروس کرونا مهار شود.

کد خبر 521777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.