صلاح به جمع صدتایی های لیورپول پیوست

محمد صلاح جدیدترین بازیکنی است که به باشگاه صدتایی های لیورپول در لیگ جزیره پیوسته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، محمد صلاح، مهاجم مصری تیم لیپورپول موفق شد پس از به ثمر رساندن صدمین گل خود در لیگ برتر انگلیس مقابل لیدز یونایتد، نام خود را در جمع یکی از اعضای باشگاه صدتایی‌ها اضافه کند.

ملی پوش مصری برای رسیدن به این رکورد ۱۶۲ بازی در لیگ برتر انگلستان انجام داده است و تنها بازیکنان بزرگی همچون آلن شیرر، هری کین، سرخیو آگوئرو و تیری هانری موفق شده‌اند با بازی‌های کمتری به این رکورد دست یابند. صلاح، سی امین بازیکنی است که از زمان آغاز لیگ برتر در سال ۱۹۹۲، موفق به زدن ۱۰۰ گل یا بیشتر شده. پیش از مهاجم آفریقایی لیورپول، جیمی واردی آخرین بازیکنی بود که با گلزنی در دیدار لسترسیتی برابر کریستال پالاس، خود را به باشگاه صدتایی‌ها رساند بود.

صلاح پس از رابی فاولر، مایکل اوون و استیون جرارد، چهارمین بازیکن از باشگاه لیورپول است که موفق شده بیش از ۱۰۰ گل در جزیره بزند. دو گل اول او در لیگ برتر در دوران حضورش در تیم چلسی به ثمر رسید. مهره تهاجمی یورگن کلوپ بهترین آمار گلزنی را از سال ۲۰۱۷ به ثبت رسانده؛ از زمانی که او از رم به لیورپول پیوست، تاکنون موفق شده ۹۸ بار دروازه حریفان را باز کند.

پیش از این صلاح یک رکورد جالب دیگر نیز در این فصل به نام خود ثبت کرده بود. او در ماه گذشته مقابل نوریچ سیتی گلزنی کرد و به این ترتیب به اولین بازیکنی تبدیل شد که به مدت پنج سال متوالی در دیدار ابتدایی فصل تیمش موفق به گلزنی می‌شود.

کد خبر 521730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.