حمایت دانشگاه آزاد از دانشجویان مادر

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اجرای طرح حمایت از دانشجویان مادر، گفت: ارتقاء نقش مادران و برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی تربیتی آنها از برنامه‌های این طرح است.

به گزارش ایمنا، معصومه طباطبایی در نشست مشترکی که به منظور بررسی طرح حمایت از دانشجویان مادر برگزار شد، اظهار کرد: هر کدام از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور که دارای امکانات و زیرساخت‌های لازم طرح حمایت از دانشجویان مادر از قبیل مهدکودک، پارکینگ، سلف یا رستوران و … هستند، می‌توانند در وب سایت واحد دانشگاهی خود، توضیحات و فرم درخواست طرح مذکور را درج کنند.

وی گفت: ارتقا نقش مادران، برنامه ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی تربیتی مادران و نقش آفرینی آنان در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های محوری طرح حمایت از دانشجویان مادر است.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، بر ضرورت انطباق واحدهای درسی با نیازهای تربیتی خانواده و کودکان تأکید کرد و افزود: واحدهای دانشگاهی برای این دسته از دانشجویان می‌توانند با هماهنگی با معاونت‌های موضوعی، دروس عمومی مرتبط را به صورت انتخابی ارائه کنند. همچنین واحدهای مجری طرح می‌توانند دوره‌های کوتاه مدت کودک یاری، تربیت کودک و … را برنامه ریزی و ارائه دهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 521697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.