دوربین GoPro Hero 10 Black چه زمانی عرضه می‌شود؟

به نظر می‌رسد که دوربین GoPro Hero 10 Black چهارشنبه _۱۵ سپتامبر_ عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تصاویر دوربین GoPro Hero 10 Black هفته گذشته منتشر شد و به نظر می‌رسد که ۱۵ سپتامبر نیز عرضه خواهد شد. قیمت این دوربین ۶۲۷ دلار ارزیابی شده است، بنابراین از دوربینی که سال گذشته عرضه شد و GoPro Hero Black 9 نام دارد گران‌تر است.

دوربین GoPro Hero Black 9 که اکتبر سال گذشته عرضه شد، دارای حسگر ۲۳.۶ مگاپیکسلی و پردازشگر GP1 است. ظرفیت باتری آن نیز نسبت به مدل‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشت. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دوربین جدید GoPro Hero 10 Black دارای طراحی مشابه نسل پیشین خود است، اما به پردازشگر بهتر GP2 مجهز شده است، بنابراین انتظار می‌رود که ویدئوهایی با کیفیت بالاتر ثبت کند.

به احتمال بسیار زیاد دوربین GoPro Hero 10 Black همانند مدل ۲۰۱۹ تنها در رنگ مشکی در اختیار کاربران قرار بگیرد. صفحه نمایش به کار رفته در آن نیز همانند دوربین GoPro Hero Black 9 است، فقط یک لوگوی آبی رنگ روی آن تعبیه شده است. دوربین جدید ذکر شده تا ۱۰ متر زیر آب مقاوم است، از کنترل صوتی و لمسی پشتیبانی می‌کند و پنل جلو و عقب آن نیز دارای صفحه نمایش است. با وجود اینکه دوربین GoPro Hero 10 Black 15 سپتامبر عرضه می‌شود اما هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

کد خبر 521670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.