باید به سمت ‏افزایش رضایتمندی شهروندان حرکت کنیم

سرپرست شهرداری آمل گفت: در شرایط فعلی مردم از شهرداری رضایت مندی ندارند و باید به سمت ‏افزایش رضایتمندی شهروندان حرکت کنیم.‏

به گزارش ایمنا، علی داوودی در جلسه شورای اداری شهرداری آمل با بیان اینکه برنامه و بودجه مغز متفکر شهرداری است و اصلاح ساختار شهرداری تنها با برنامه محوری و بودجه ریزی منطقی در شهرداری محقق می‌شود، تصریح کرد: با تقویت برنامه ریزی و بودجه ریزی هدفمند در شهرداری اقدامات و امورات شهری و شهرداری هوشمندتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه ادارات، واحدها، سازمان‌ها و مناطق باید به برنامه ریزی عادت کنند، عنوان کرد: بدون برنامه ریزی سالانه کاری از پیش نخواهد رفت. بستن یک بودجه درست با کمترین انحراف با همکاری همه ادارات، سازمان‌ها و مناطق اتفاق خواهد افتاد.

سرپرست شهرداری آمل با اشاره به اینکه متأسفانه شهرداری یک سازمان چاق، کند و بدون خلاقیت است گفت: در شرایط فعلی مردم از شهرداری رضایت‌مندی ندارند این رضایت نداشتن از یک سو به خاطر ذات کار شهرداری است و از سوی دیگر خود ما هستیم، اینکه کار ارباب رجوع یک ماه زمین بماند و انجام نشود، اصلاً مورد قبول نیست.

داودی از پایین بودن راندمان کار در شهرداری انتقاد کرد و گفت: این شرایط قابل قبول نیست مهم خروجی مجموعه است به منظور رسیدن به خروجی و نتیجه مطلوب و رضایت مردم، بایستی واحدها، ادارات، سازمان‌ها و مناطق در افزایش راندمان کاری تلاش کنند.

وی خطاب به معاونین و مدیران، با بیان اینکه شما خط مقدم شهرداری هستید، تصریح کرد: اگر با اختلاف کار کنیم مشکلی برای شهر حل نمی‌کنیم هر عضوی از خط مقدم شهرداری که نتواند با همکاری کار ارباب رجوع و مردم برطرف و با مردم بد رفتاری کند جای او در شهرداری نیست.

کد خبر 521661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.