۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
تبلت HTC A100 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد تبلت HTC A100 که در کشور روسیه عرضه شد به تراشه Unisoc مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تبلت HTC A100 دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی IPS LCD با روزولوشن ۱۲۰۰*۱۹۲۰ پیکسل است که در یک قاب آلومینیومی قرار گرفته است و دارای گوشه‌های گرد است. تبلت ذکر شده به تراشه UNISOC Tiger T618 مجهز شده است، این تراشه در گوشی‌های هوشمند ZTE Axon 20 4G و Blade V30 و تبلت Alldocube iPlay 40 نیز استفاده شده است.

پردازشگر ذکر شده با هشت گیگابایت حافظه رم DDR3 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است، البته کاربران می‌توانند به منظور افزایش حافظه آن تا ۲۵۶ گیگابایت از کارت حافظه اسلات microSD استفاده کنند. تبلت HTC A100 از دو سیم کارت و همچنین اسلات سیم‌کارت هیبریدی نیز پشتیبانی می‌کند.

یک دوربین دو گانه در پنل پشتی تبلت جدید شرکت HTC تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‌شود، دوربین سلفی این تبلت نیز به یک حسگر پنج مگاپیکسلی مجهز شده است. این محصول با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود و انرژی آن از طریق یک باتری هفت هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. تبلت HTC A100 با قیمت ۲۷۳ دلار در بازار روسیه در دسترس است، هنوز مشخص نشده است که این مدل تبلت چه زمانی در کشورهای دیگر عرضه می‌شود.

کد خبر 521660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.