آغاز دور جدیدی از رفع سدمعبر در خیابان‌های شهر آمل

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری آمل از آغاز دور جدیدی ‏از رفع سدمعبر در خیابان های این شهر خبرداد.‏

مهدی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه معضل سد معبر یکی از مشکلات و دغدغه‌های اکثر شهرداری‌ها بوده و رفع آن به تنهایی توسط شهرداری امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: حضور و تعامل دستگاه‌های خدمت رسان از جمله نیروی انتظامی، پلیس راهور و دستگاه قضا به عنوان بازوی کمکی جهت برخورد با افراد سود جو و هنجار شکن لازم است.

وی با بیان اینکه افرادی که سد معبر می‌کنند در حقیقت حقوق سایر شهروندان را تضییع کرده و به نوعی به حریم آنها تجاوز می‌کنند، تصریح کرد: برای مقابله با پدیده سد معبر، فرهنگ سازی و تعامل و حفظ و صیانت از آبروی اشخاص ضروری است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری آمل با تاکید بر اینکه با ایجاد بسترهای مناسب توسط شهرداری از جمله احداث بازارهای روز، موقت و هفتگی افرادی که سد معبر می‌کنند را می‌توان هدایت کرد، عنوان کرد: در این زمینه اقدامات خوبی در سطح شهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به آغاز دور جدیدی از رفع سد معبر از خیابان‌های این شهر خاطرنشان کرد: در این طرح که با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور صورت گرفت، خودروهایی که اقدام به توقف بلندمدت در خیابان‌ها داشتند و به نوعی دست‌فروشی می‌کردند، هدایت و ساماندهی شدند.

قاسمی ترافیک و سد معبر در پیاده روها را از مهم‌ترین معضلات شهری در این شهر عنوان کرد و گفت: در مراحل بعدی این طرح، بخش دیگری از مشاغل مزاحم از خیابان‌ها رفع می‌شود.

کد خبر 521657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.