مجیدی: الهلال با تیم ملی سوریه چه فرقی دارد؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ۱۰ روز پیش تیم ملی سوریه در ایران بازی کرد، چه فرقی بین بازیکنان تیم ملی سوریه و الهلال است؟

به گزارش ایمنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خیلی خوشحالم در باشگاه الوصل هستم. خاطرات خوبی از حضور در این باشگاه دارم و از همه مهمتر با آدم‌های بسیار خوبی مانند کاپیتان راشد مدیر فعلی باشگاه الوصل کار کردم که از ایشان تشکر ویژه می‌کنم. الوصلی‌ها در این یک هفته تمام امکانات را در اختیارمان قرار گذاشتند و کمال همکاری را با ما داشتند.‌

وی در ادامه افزود: خوب می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی برابر الهلال عربستان داریم. از نظر من، الهلال بهترین تیم عربستان است و ما سعی کردیم در هفته گذشته روی تمام نقاط ضعف و قوت تیم عربستانی کار کنیم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: روراست باید بگویم با مشکلات و کارشکنی‌های زیادی به این بازی رسیدیم، اما خیلی قاطعانه به هواداران استقلال این پیغام را می‌دهم که مطمئن باشند بازیکنان ما با تمام وجودشان برای استقلال بازی خواهند کرد.

مجیدی در واکنش به اینکه گفته می‌شود مشکلات تیمش زیاد است و در حال حاضر هم یکی از دروازه‌بان‌ها و مربیان استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: نه تنها من، بلکه همه بازیکنان تصمیم گرفته‌اند درباره مشکلات فکر نکنیم و تمرکزمان برای دیدار فرداست. سوالات زیادی در ذهن ماست که بدون جواب باقی مانده است. دور مقدماتی مسابقات در عربستان انجام شد که در گروه سختی قرار گرفته بودیم. همان‌جا از فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کردم که بازی‌ها را به بهترین نحو ممکن برگزار کردند. ما با زحمت بازیکنان به‌عنوان تیم نخست صعود کردیم و حق‌مان است که در خانه خودمان بازی کنیم، حالا چرا در ایران بازی نمی‌کنیم جوابش را نمی‌دانم! تیم ملی سوریه ۱۰ روز پیش در ایران بازی کرد، چه فرقی بین بازیکنان سوریه و عربستان وجود دارد؟

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما دبی را به این خاطر انتخاب کردیم که ایرانی‌های زیادی دارد، اما بازی فردا هم بدون تماشاگران است. اگر بازی را ببریم، دوباره بازی بعدی در عربستان خواهد بود که باز هم دلیلش را نمی‌دانم!

منبع: تسنیم

کد خبر 521646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.