بخشودگی ۱۰۰ درصدی آبونمان تاکسیرانانی که به کرونا مبتلا شدند

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از بخشش ۱۰۰ درصدی آبونمان بیماران کرونایی تا دو ماه پس از زمان ابتلا به این بیماری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی در این خصوص اظهار کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا به دلیل ارتباط گسترده تاکسیرانان این سازمان با آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا، برنامه‌هایی جهت پشتیبانی و حفاظت از تاکسیرانان از جمله توزیع ماسک و محلول ضد عفونی کننده، کاور جدا کننده راننده و مسافر، ضد عفونی مستمر ناوگان و پایش سلامت تاکسیرانان را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا با تمهیدات در نظر گرفته شده تاکسیرانانی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند پس از بهبود می‌توانند با ارائه برگه آزمایش و مستندات از معافیت ۱۰۰ درصدی آبونمان تا دو ماه بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین تاکسیرانانی که دوره بیماری آنها بیش از این مدت بوده نیز با تشخیص و تأیید مرکز پزشکی شهرداری، درصدی از آبونمان آنها بخشوده خواهد شد.

محبی ادامه داد: تاکسیرانان می‌توانند پس از بهبودی کامل با مراجعه به واحد ۱۲۰ سازمان نسبت به ارائه مدارک و دریافت تخفیف اقدام کنند.

کد خبر 521642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.