طرح ممنوعیت تردد شبانه همچنان در استان اصفهان پابرجا است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: طرح ممنوعیت تردد شبانه همچنان در استان اصفهان پابرجا است و مصوبه یا ابلاغی مبنی بر اجرای طرح واکسیناسیون ۲۴ ساعته و لغو طرح تردد شبانه اعلام نشده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برابر با مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا طرح تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲ الی سه بامداد در تمام شهرستان‌های استان همچنان پابرجا است.

وی افزود: مصوبه و ابلاغی مبنی بر اجرای طرح واکسیناسیون ۲۴ ساعته و لغو شبانه اعلام نشده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص مشکلات مردم در مورد تعویض پلاک خودرو تصریح کرد: دلیل این محدودیت شرایط کرونا و محدودسازی خدمات است چرا که مراکز تعویض پلاک از مراکز پرتجمع و پر ریسک در موضوع شیوع کرونا است و باید برابر مصوبات ستاد این مراکز با رفیت ۵۰ درصد فعالیت کنند اما شرایط به نحوی است که با ظرفیتی بیش از این در حال فعالیت هستیم.

وی افزود: لازم است شهروندان برای انجام امور مربوط به تعویض پلاک تنها در ساعت ۹ صبح به سایت نوبت دهی پلیس مراجعه کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه روزانه به ۸۰۰ نفر در دو مرکز تعویض پلاک شهر اصفهان خدمات لازم ارائه می‌شود، ادامه داد: لازم است وکالت‌های نقل و انتقال خودرو به صورت بلندمدت و بیش از یک ماه باشد و خدمات لازم به وکاالت نامه‌هایی که بالای یک ماه اعتبار داشتند اما موفق به نوبت گیری نشدند به صورت محدود و صرفاً در دو روز آخر مهلت وکالت نامه بدون نوبت اینترنتی وکالت داده می‌شود.

کد خبر 521630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.